گیلان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از اجرای طرح «عیدانه کتاب»، هم‌زمان با ایام نوروز سال ۱۳۹۸در استان خبر داد.

طرح نوروزی «عیدانه کتاب» در گیلان اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان؛ اسفندیار ضیائی با اعلام این خبرافزود: طرح عیدانه کتاب با هدف بهره‌گیری از فرصت‌های مناسب جهت هم‌نشینی هرچه بیش‌تر کودکان و نوجوانان با کتاب و همراهی افزون‌تر آنان با فعالیت‌های خلاقانه مربیان کانون برگزارمی‌شود.
مدیر کل کانون استان گیلان توضیح‌داد: موهبت‌های طبیعی گیلان و حضور خانواده‌ها از سراسر کشور در این استان نیز فرصتی ارزش‌مند برای غنی‌سازی وقت‌های آزاد آینده‌سازان است و این طرح نیز نگاهی ویژه به استفاده از تعطیلات نوروزی  برای نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه دارد
او هم‌چنین، از اجرای فعالیت‌های متنوع‌ فرهنگی، هنری و ادبی توسط مربیان کانون در « عیدانه کتاب» خبرداد و  از کودکان، نوجوانان و خانواده برای شرکت در این طرح که از ساعت ۹ تا ۱۴ روزهای سوم  تا دوازدهم فروردین  سال ۱۳۹۸ در مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون آستارا اجرامی‌شود، دعوت‌کرد.
گفتنی است، این مرکز فرهنگی هنری در پارک ملی این شهرستان واقع شده و کتاب‌خانه سیار روستایی آن نیز نقش تاثیرگذاری در ارایه‌ی خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان روستایی و مناطق کم‌برخوردار این شهر مرزی ایفامی‌کند.
 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.