مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از نقل و انتقال زائران با ۴۳۵ دستگاه اتوبوس به حرم مطهر همزمان با سال تحویل خبر داد.

نقل و انتقال زائران با ۴۳۵ دستگاه اتوبوس به حرم مطهر همزمان با سال تحویل

به گزارش قدس آنلاین، سید مهدی حسینی پویا از نقل و انتقال زائران با ۴۳۵ دستگاه اتوبوس به حرم مطهر همزمان با سال تحویل خبر داد و گفت: پایانه شماره یک در میدان شهدا با تعداد ۱۶۵ دستگاه اتوبوس سرویس‌دهی می‌کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: پایانه شماره ۲ در میدان بسیج به سمت میدان ۱۵ خرداد مسیر خط یک BRT واقع است با تعداد ۴۵ دستگاه اتوبوس، پایانه شماره ۳ در چهارراه خسروی مقابل بانک تجارت با ۴۵ دستگاه اتوبوس، پایانه شماره ۴ در چهارراه شهید گمنام با ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و پایانه شماره ۵ در میدان شهدای مسجد گوهرشاد با ۳۰ دستگاه اتوبوس به ارائه خدمت به زائران و مجاوران خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: با ایجاد محدودیت‌های ترافیکی به منظور تامین ایمنی‌های لازم، امکان تغییر هر یک از پایانه‌های برنامه‌ریزی شده وجود دارد و در صورت رفع محدودیت سرویس‌دهی به نزدیک‌ترین نقطه به حرم مطهر رضوی انتقال می‌یابد.

حسینی‌پویا عنوان کرد: اکیپ فنی به صورت آماده‌باش در سطح شهر جهت رفع هرگونه مشکل احتمالی مستقر هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد در خصوص سرویس‌دهی ویژه دیدار مقام معظم رهبری نیز بیان کرد: مناطق ۴ گانه اتوبوسرانی با استفاده از توان ناوگان خطوط و البته با تقویت خطوط بی. آر. تی (یک و سه) امر انتقال مسافران را به مقصد حرم مطهر آغاز کرده و تا شروع سخنرانی روند سرویس‌دهی ادامه می‌یابد.

وی افزود: همزمان با مراسم دیدار، کار دپوی اتوبوس‌ها در اطراف حرم مطهر جهت بازگشت مسافران در دو مرحله پس از سخنرانی و بعد از نماز انجام می‌شود که بلافاصله پس از پایان مراسم در اطراف حرم مطهر از پنج پایانه موقت، امر سرویس‌دهی را شروع می‌کنند.

حسینی‌پویا ادامه داد: پایانه شماره یک حرم مطهر شیرازی مسیر خط BRT ۳، پایانه شماره ۲ در میدان بیت‌المقدس ابتدای خیابان امام رضا(ع) مسیر خط یک BRT، پایانه شماره ۳ در خیابان خسروی، پایانه شماره ۴ در میدان طبرسی و پایانه شماره ۵ در خیابان ۱۷ شهریور تا میدان شهدای مسجد گوهرشاد به سرویس‌دهی می‌پردازند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.