۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 649658

هواشناسی خراسان رضوی برای امروز چهارشنبه، ۲۹ اسفندماه، در سطح استان وزش باد و بارش پراکنده باران و برف پیش‌بینی کرده است.

وضعیت جوی امروز در خراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خرسان رضوی بررسی نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره نشان‌دهنده استقرار سامانه بارشی بوده که به خصوص در مناطق شمالی و مرکزی استان بارش‌های پراکنده باران و برف را شاهد خواهیم بود. این وضعیت با شدت و ضعف تا روز جمعه ادامه خواهد داشت. در این روزها برای مناطقی از جمله شهرستان‌های قوچان، درگز، کلات نادر، محورهای کوهستانی تربت حیدریه و محورهای مواصلاتی به شهر مشهد مقدس پدیده مه آلودگی همراه با کاهش میدان دید افقی پیش‌بینی می‌شود. ضمن این‌که به طور موقت در نوار جنوبی استان از میزان ابرناکی آسمان کاسته خواهد شد.
بر این اساس، هوای امروز، چهارشنبه ۲۹ اسنفدماه، در مشهد قسمتی تا نیمه ابری با مه صبحگاهی به تدریج افزایش ابر –به خصوص شب- بارش پراکنده باران و در بعدازظهر افزایش سرعت باد موقتی و کمینه و بیشینه دمای ۳ و ۱۴ درجه سلسیوس خواهد بود.
بر اساس این گزارش آسمان نواحی شمالی استان در روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری و مه آلود با بارش پراکنده باران و برف و افزایش سرعت باد موقتی پیش‌بینی می‌شود.
هوای نواحی مرکزی استان نیز در این روز قسمتی تا نیمه ابری مناطقی مه آلود با افزایش سرعت باد موقتی و افزایش ابر به تدریج بارش پراکنده باران و برف خواهد بود.
برای نواحی جنوبی استان نیز در روز چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری به تدریج افزایش سرعت باد و افزایش ابر با بارش پراکنده باران پیش‌بینی ‌می‌شود.

منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.