سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: سه میلیون و ۶۱۰ هزار و ۴۲۱ نفر از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه وارد استان شدند.

بیش از سه میلیون زائر و مسافر وارد استان شدند
به گزارش قدس آنلاین، مهدی فروزان سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: این میزان ورود زائر و گردشگر به استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱/۲ درصد کاهش دارد.
وی در خصوص آمار ورود زائران و مسافران در ۵ روز گذشته به مشهد، افزود: دو میلیون و ۲۳۹ هزار و ۵۰۴ نفر به این کلانشهر وارد شده اند که در مقایسه با سال گذشته ۴/۸ درصد افزایش داشته است.  
سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با بیان اینکه ۱۰۳ هزار و ۴۶۹ نفر از این افراد با قطار به مشهد سفر کرده اند که با رشد ۱/۳ درصدی همراه بوده است،  ادامه داد: ۱۹۱ هزار و ۴۰۸ نفر از این تعداد نیز از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به مشهد وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل ۲/۴ درصد رشد داشته است.

فروزان با اشاره به زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به مشهد وارد شده اند، گفت: ۵۴ هزار و ۶۲۳ نفر از طریق فرودگاه ها وارد مشهد شدند که در مقایسه با سال گذشته ۱۷/۵ درصد کاهش دارد.

وی افزود: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روزهای ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه به مشهد وارد شده اند هم یک میلیون و ۸۹۰ هزار و چهار نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته ۶/۱ درصد رشد داشته است.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.