خراسان شمالی- محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی ضمن تبریک آغاز سال جدید، پیام نوروزی خود را صادرکرد.

خراسان شمالی را در رده ۱۰ استان برتر قرار می‌دهیم
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی،  در پیام نوروزی خود ضمن تبریک آغاز سال ۱۳۹۸ ابراز امیدواری کرد با تلاش و کوشش و هم افزایی همگان، به زودی این استان در زمره ۱۰ استان برتر کشور جای گیرد.
وی در این پیام خطاب به مردم تصریح کرد: با تدوین سند توسعه استان و همکاری و همراهی یکدیگر می توانیم این استان را به فرموده رهبر معظم انقلاب در رده ۱۰ استان برتر قرار دهیم و این کار قطعا شدنی است، چون مردم سختکوش استان در کنار مسئولان هستند.
وی خاطرنشان کرد: توان مدیریتی استان در سه ماه گذشته ازجمله برچیدن بخاری های نفتی از مدارس در یک ماه، برق رسانی ۲۳ روستا طی دو ماه و ارتقای رتبه استان در بخش اشتغال از رتبه ۲۱ به جایگاه دوم کشور که به لطف خدا محقق شد، نشان داد که می توان نداشته های استان را با تلاش بیشتر جبران کرد.
استاندار خراسان شمالی گفت: سال گذشته با رشادت سرداران رشید اسلام و تدابیر رهبری و تلاش دولتمردان هم در منطقه و هم در مجامع بین المللی شکست آمریکا و هم‌پیمانانش را شاهد بودیم و این همه ممکن نبود، مگر با حضور پرقدرت شما مردم در صحنه های مختلف به ویژه جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که خط بطلانی بر تمام برنامه های دشمن قسم خورده نظام کشید.
شجاعی با گرامیداشت یاد و خاطره ۳ هزار شهید گلگون کفن خراسان شمالی، وظیفه دولتمردان در شرایط کنونی را بسیار سنگین توصیف کرد و افزود: با حضور شما مردم و کمک نخبگان و همت مدیران به عنوان خدمتگزاران صدیق مردم ولایتمدار می توانیم با استفاده بهینه از ظرفیت های خدادادی استان در بخش های مختلف، رشد و توسعه این استان را با کمک یکدیگر و به دور از هرگونه جناح بازی در سال جدید پیگیری کنیم.  
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.