رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار با اشاره به وقوع ۳ حادثه رانندگی در محورهای لغزنده و بارانی سبزوار که از شب گذشته تا صبح امروز اتفاق افتاد، گفت: این ۳ حادثه رانندگی ۲۶ حادثه‌دیده، ۲۱ مصدوم و ۴ فوتی بر جای گذاشت.

حوادث جاده‌ای محور سبزوار ۴ فوتی و ۲۱ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی جباری با اشاره به وقوع سه حادثه رانندگی در محورهای لغزنده و بارانی سبزوار که از شب گذشته تا صبح امروز اتفاق افتاد، اظهار داشت: این ۳ حادثه رانندگی ۲۶ حادثه‌دیده، ۲۱ مصدوم و ۴ فوتی بر جای گذاشت.

وی با بیان اینکه نخستین حادثه در شب گذشته بر اثر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت به وقوع پیوست، افزود: این حادثه که در حوالی روستای حسین‌آباد در کیلومتر ۴۵ محور سبزوار به نیشابور رخ داد منجر به مصدومیت ۳ نفر شد که پس از امدادرسانی توسط امدادگران یکی از مصدومان به مرکز درمانی امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار با اشاره به اینکه در حادثه دوم که در کیلومتر ۱۰۰ محور سبزوار به نیشابور رخ داد، تشریح کرد: طی این حادثه که ساعت ۶:۱۰ بامداد امروز به وقوع پیوست، بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان ۸ نفر دچار مصدومیت شدند که با تلاش امدادگران ۶ مصدوم مداوا شدند و ۲ مصدوم نیز پس از اقدامات اولیه به مرکز امدادی شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.

جباری بیان کرد: در حادثه سوم که ساعت ۶:۳۸ بامداد امروز در کیلومتر ۴۰ محور سبزوار به بردسکن رخ داد بر اثر برخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه خودروی پراید ۱۰ نفر مصدوم شدند که با همکاری اورژانس و هلال احمر به مرکز درمانی انتقال یافتند و متأسفانه ۴ نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.