خراسان شمالی- سرگرد محمد عمارلو وضعیت جاده های خراسان شمالی را همزمان با بارش برف و کولاک در این استان، تشریح کرد.

گردنه "اسدلی" به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شد
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد محمد عمارلو کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، گفت: به علت بارش برف و کولاک شدید، اکنون گردنه اسدلی در مسیر بجنورد-اسفراین مسدود است.  
وی اظهار داشت: گردنه اسدلی به علت بارش برف و لغزنده بودن، تا اطلاع ثانوی مسدود است و اکنون بارش برف در گردنه امین الله در محور بجنورد-آشخانه و گردنه جوزک و محور راز  و جرگلان گزارش شده است و از رانندگان عبوری از این مسیرها انتظار می رود با احتیاط برانند.  
عمارلو با تاکید بر اینکه بارش برف و باران در محورهای مختلف استان سبب لغزندگی سطح جاده ها شده است گفت: رانندگان پیش از سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کنند.
وی تصریح کرد: از رانندگان درخواست می شود حتما تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند، با احتیاط برانند و به جد قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.  
عمارلو در باره وضعیت ترافیکی در جاده های استان گفت: مسیر جاده آسیایی از شرق به غرب از مبادی ورودی استان از جنگل گلستان به سمت آشخانه، بجنورد، شیروان و فاروج نیمه سنگین گزارش شده است.  
کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ترافیک در مسیر اصلی استان در محور غرب به شرق روان است و تردد بدون مشکل برقرار است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.