خراسان شمالی- سرهنگ محمدرضا قهرمان نژاد در خصوص تعداد تصادفات بوقوع پیوسته در استان را از ابتدای طرح نوروزی تا کنون تشریح کرد.

تصادفات جاده‌ای در خراسان شمالی ۴ قربانی داشت
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا قهرمان نژاد معاون عملیات پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: وقوع تصادفات جاده ای در این استان از ابتدای طرح نوروزی تا کنون چهار قربانی داشته است. 
وی اظهار داشت: وقوع سه فقره تصادف در طرح نوروزی امسال ۴ قربانی داشته است. 
معاون عملیات پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی افزود: شب گذشته، بر اثر تصادف یک دستگاه پراید با یک دستگاه سمند، در محدوده رباط قره بیل، یک سرنشین پراید جان خود را از دست داد. 
وی درباره علت این سانحه ترافیکی افزود: یک دهنه پل در محدوده رباط قره بیل به علت بارندگی ها نشست کرده بود که این امر سبب ایجاد دست انداز در سطح جاده شده است .
قهرمان نژاد تصریح کرد: راننده سمند از سمت جنگل گلستان به آشخانه در حال حرکت بود که به علت دست انداز دچار انحراف به لاین مخالف شده و منجر به تصادف با پراید می شود.
وی با اشاره به اینکه سرنشین پراید به علت شدت ضربه، در صحنه فوت کرد افزود: در این سانحه ۵۰ درصد عامل تصادف راننده سمند و ۵۰ درصد راه، شناخته شده است. 
قهرمان نژاد افزود: در سانحه دیگری، برخورد یک دستگاه خودروی سواری دانگ فنگ با پراید، در محور سنخواست-اسفراین سبب کشته شدن دو سرنشین پراید شد. 
به گفته این مقام انتظامی استان، این سانحه صبح امروز گزارش شده است ؛ کارشناسان، علت این سانحه را تجاوز به چپ، خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو دانگ فنگ اعلام کرده اند. 
وی گفت: در سانحه دیگری که در ۲۵ اسفند سال گذشته و در نخستین روز از طرح نوروزی رخ داد، برخورد یک دستگاه سواری  سمند با یک دستگاه تراکتور سبب کشته شدن سرنشین  سمند شد؛ این حادثه در محور فرعی جاجرم به روستای اصغر آباد رخ داد و علت آن نقص فنی در سیستم روشنایی تراکتور و عدم توجه به جلو از سوی راننده سمند گزارش شده است.
معاون عملیات پلیس راه استان در پایان به رانندگان توصیه نمود   با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی  حرکت کنند و به دستورات پلیس توجه کنید و از تجاوز به چب و سرعت بالا خوداری و  در مسیر راه حتما استراحت کنید.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.