خراسان شمالی- محمدعلی شجاعی گفت:وضعیت سدهای استان، آبرسانی، برق رسانی، گازرسانی مورد بررسی قرار گیرد تا هیچ خانواده ای به دلیل وقوع سیلاب در شرایط حاضر دچار مشکل نشود.

لزوم آمادگی تمام مدیران ستاد بحران برای مقابله با سیل احتمالی
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استاتداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در نشست ستاد بحران استان برای مقابله با سیل احتمالی بر آمادگی تمام مدیران ستاد بحران استان تاکید کرد.
وی اظهار داشت: تمام مدیران ستاد بحران باید نسبت به وضعیت پیش آمده ناشی از وقوع سیلاب در برخی مناطق حساس باشند و به طور مستمر تحلیل گزارش های هواشناسی را جویا شوند تا بر مبنای آن اقدامات لازم را انجام دهند.
وی به مدیران ستاد بحران استان دستور داد تا بر مبنای گزارش های هواشناسی که فقط از خود این سازمان دریافت می کنند تصمیمات لازم را اتخاذ کنند و از رفت و آمدهای بی دلیل به مناطق سیل زده هم جلوگیری شده و تمام توان صرف امدادرسانی شود.
وی در خصوص اتفاقات اخیر وقوع سیلاب در استان گلستان نیز گفت: ضمن اینکه نباید از استان غافل شد، باید به اوضاع نابه سامان استان گلستان نیز کمک کرد.
شجاعی در ادامه سخنان خود از مدیران ستاد بحران خواست تا وضعیت سدهای استان، آبرسانی، برق رسانی، گازرسانی مورد بررسی قرار گیرد تا هیچ خانواده ای به دلیل وقوع سیلاب در شرایط حاضر دچار مشکل نشود.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.