مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: هم‌زمان با روزهای آغازین سال ۹۸ بیش از ۴۰۰۰ سبزه و ۵۰۰ گلدان گل در بین شهروندان مشهدی در آرامستان‌های بهشت رضا(ع)، بهشت جوادالائمه(ع) و بهشت رضوان توزیع شد.

توزیع گل و سبزه در آرامستان‌های بهشت رضا(ع)، بهشت جوادالائمه(ع) و بهشت رضوان

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسین مهدوی دامغانی با بیان اینکه هم‌زمان با روزهای آغازین سال ۹۸ بیش از ۴۰۰۰ سبزه و ۵۰۰ گلدان گل در بین شهروندان مشهدی در آرامستان‌های بهشت رضا(ع)، بهشت جوادالائمه(ع) و بهشت رضوان توزیع شد، گفت: این فعالیت‌ها با هدف ایجاد فضایی متفاوت و دلنشین در محیط آرامستان‌های تحت مدیریت این سازمان صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، توزیع هدایای فرهنگی و شاخه گل برای خانواده متوفیان در ۵ روز اول سال جدید هم در حال انجام است.

وی ادامه داد: زیباسازی محیط آرامستان‌های تحت مدیریت این سازمان در طول سال، همواره یکی از اولویت‌های اصلی این سازمان بوده و به همین منظور امسال با کاشت بیش از ۱۵۰ هزار بوته گل فصلی و دائمی در آرامستان‌های بهشت رضا(ع)، بهشت جوادالائمه(ع) و بهشت رضوان و کاشت ۶ هزار گل لاله در ورودی آرامستان بهشت رضا(ع)، فضای بهاری متفاوتی برای شهروندان به وجود آمده است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.