قزوین_ خیرالله رحمانی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی و از ۲۸ اسفندماه سال ۹۷ تا دومین روز از فروردین ماه سالجاری، ۲ هزار و ۲۲۶ خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان قزوین اسکان یافته اند.

اسکان ۲ هزار و ۲۲۶ خانوار در مراکز اقامتی قزوین

خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی و از ۲۸ اسفندماه سال ۹۷ تا دومین روز از فروردین ماه سالجاری، مسافران و خانوارهای بسیاری در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان یافته اند.

وی افزود: در این مدت، ۲ هزار و ۲۲۶ خانوار در قالب ۸ هزار و ۱۵ نفر و ۱۶ هزار و ۳۵۹ نفر روز در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان قزوین اسکان یافته اند که ۱۷ پایگاه اصلی اسکان به مهمانان نوروزی خدمات ارائه می دهد.

رحمانی یادآورشد: از مجموع این پایگاه ها،  ۵ پایگاه در قزوین و ۱۲ پایگاه در نواحی و مناطق استان در حال ارائه خدمات به مهمانان نوروزی بوده و در ۸۱ مدرسه از استان تعداد ۷۹۲ کلاس درس تجهیز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: ۱۹۰ نفر از نیروهای آموزش و پرورش نیز به عنوان عوامل اجرایی راهنمایی ها و تسهیلات لازم را به مسافران و مهمانان گرامی(اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی) ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه موزه فرهنگ و آموزش قزوین در ایام نوروز برای بازدید علاقمندان باز است، اضافه کرد: تابلو راهنماهای لازم در ورودی شهرهای استان برای  راهنمایی گردشگران نوروزی نصب شده است که با استفاده از این تابلوها می توان از جاذبه های گردشگری قزوین بازدید کرد.

رحمانی گفت: استان قزوین با دارا بودن ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری مناسب در ایام نوروز، فرصت مناسبی برای بازدید از این ظرفیت ها است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.