قزوین_ قدرت الله مهدیخانی با بیان اینکه احتمال بروز سیلاب در استان قزوین وجود دارد، گفت: تمام مسافران نوروزی از اقامت در حریم بستر رودخانه‌ها اکیدا پرهیز کنند .

احتمال بروزسیلاب در استان قزوین/مسافران نوروزی از اقامت در حریم بستر رودخانه‌ها پرهیز کنند

قدرت الله مهدی‌خانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، توده هوای بارشی از اوایل وقت فردا (۴ فروردین ماه سالجاری) در استان فعال می شود که پیامدهایی را به همراه دارد.

وی افزود: با ورود این سامانه بارشی، بارش‌ها تا اوایل روز چهارشنبه ۷ فروردین ماه سالجاری ادامه دارد و اوج بارندگی ها را از صبح تا اواخر وقت روز دوشنبه مصادف با پنجم فروردین ماه سال جاری شاهد خواهیم بود که حجم بالای بارش، وقوع آبگرفتگی، سیلاب و طغیان رودخانه ها پیش بینی می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بیان کرد: آغاز بارندگی شدید و احتمال بروز سیلاب در استان قزوین از روز دوشنبه ۴فروردین در سطح استان پیش بینی می شود که این وضعیت تا هفتم فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

مهدیخانی ضمن توصیه هایی به مسافران عنوان کرد: دستورات لازم برای آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با رخدادهای احتمالی صادر شده است و از تمام مردم به ویژه مسافرین، روستائیان و عشایر درخواست داریم تا از اقامت در مسیل‌ها، حاشیه و حریم بستر رودخانه‌ها و نیز کوهپایه‌ها و نواحی سیلگیر ،اکیدا پرهیز کنند تا شاهد خسارت های جانی نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.