سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی از خدمت‌رسانی گسترده بنیاد کرامت امام رضا (ع) و خادمیاران رضوی به سیل زدگان استان‌های شمالی خبر داد.

خدمت رسانی خادمیاران رضوی به سیل زدگان

به گزارش قدس آنلاین ، حامد صادقی اظهارکرد: از ساعات اولیه وقوع سیل در استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت امام رضا (ع) با اعزام خادمیاران و تأمین مایحتاج سیل زدگان در منطقه حضور دارند و مشغول خدمت رسانی هستند.

وی تصریح کرد: توزیع بسته‌های مواد غذایی، تخلیه روستاهای در معرض سیل و کمک به اسکان موقت سیل زدگان با کمک خادمیاران رضوی در حال انجام است.

صادقی با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های اصلی بنیاد کرامت امام رضا (ع) خدمت‌رسانی به مردم در حوادث غیرمترقبه است، اظهار کرد: همکاران ما در کنار سایر دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان تمام ظرفیت خود را برای کمک به هموطنان عزیزمان در این مناطق معطوف کرده‌اند.

سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی با بیان اینکه امروز عازم منطقه است، گفت: پس از مرحله انجام امدادهای اولیه با اعزام گروه‌های جهادی و خادمیاران رضوی برای بازسازی مناطق سیل‌زده در کنار مردم خواهیم ماند.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.