قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: سامانه بارشی تا اواخر هفته جاری در قزوین فعال است.

سامانه بارشی در قزوین فعال است

یوسف شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، تا ظهر چهارشنبه همچنان تداوم فعالیت سامانه بارشی را در استان خواهیم داشت که پیامد آن بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید و در مناطق کوهستانی بارش برف و باران خواهد بود؛ برای صبح فردا به صورت موقت از شدت ناپایداری ها کاسته شده و از ظهر مجدد ادامه فعالیت این سامانه بارشی را خواهیم داشت.

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان قزوین از روز دوشنبه تا روز بعد به صورت ابری همراه با بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در مناطق کوهستانی و سردسیر برف و باران و برای روز سه شنبه تا روز چهارشنبه به صورت نیمه ابری تا ابری از ظهر بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد مناطق کوهستانی برف پیش بینی می شود.

شیخ الملوکی یادآور شد: وضعیت ابری همراه با بارش باران گاهی وزش باد نسبتا شدید و در مناطق کوهستانی و سردسیر برف و از بعدازظهر کاهش ابر نیز برای روز چهارشنبه هفتم فروردین ماه سالجاری تا روز پنج شنبه هشتم فروردین ماه پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با اشاره به بیشینه و کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: کمینه دما مربوط به شهر سیردان با یک درجه سلسیوس بالای صفر و بیشینه دما نیز مربوط به شهر رازمیان با ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین بارش ها مربوط به شهرستان آوج با ۱۴/۶ میلی متر و کمترین بارش ها مربوط به شهر معلم کلایه با ۴ میلی متر بارش بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.