سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد گفت: از شهروندان در خواست می‌شود طی ساعت آینده از اسکان در کوهستان پارک خورشید، مسیل بوستان چهل بازه و سایر مسیل‌های سطح شهر مشهد خودداری کنند.

هشدار به زائران برای پرهیز از اسکان در کوهستان پارک خورشید، مسیل بوستان چهل بازه و سایر مسیل‌های مشهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، امیر عزیزی اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش‌های رگباری باران، شهرداری مشهد برای مقابله با آب‌گرفتگی و سیلاب احتمالی در آماده باش کامل قرار دارد.

سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد توضیح داد: در پی اخطاریه اداره کل هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارندگی‌های رگباری که بیشترین میزان آن از ساعت 24 امشب تا ظهر فردا، سه‌شنبه پیش‌بینی شده است ما نیز به کلیه مناطق و سازمان‌های شهرداری مشهد اعلام آماده باش داده‌ایم.

وی افزود: بر همین اساس ستادهای مدیریت بحران شهرداری مشهد در مناطق با مدیریت شهرداران و در سازمان‌ها با مدیریت مدیران عامل این سازمان‌ها برای پیش‌بینی اقدامات لازم تشکیل شده است.

عزیزی با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری مشهد نیز در حال آماده باش کامل قرار دارند، توضیح داد: از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری تجهیزات لازم از قبیل تانکر، پمپ‌های لنجن کش و سایر تجهیزات مورد نیاز برای رفع آبگرفتگی آماده شده است.

سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین نیروهای آتش‌نشانی به همراه تجهیزات در ایستگاه‌ها برای مقابله با آب‌گرفتگی وحوادث احتمالی در آماده باش هستند.

وی با اشاره به آماده باش شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان مشهد که دبیری آن برعهده شهرداری مشهد است، گفت: در صورت نیاز مرکز فرماندهی مدیریت بحران نیز با حضور دستگاه‌های خدماتی و امدادرسان از جمله هلال‌احمر، اورژانس و سایر دستگاه‌ها در شهرداری فعال می‌شود.

عزیزی افزود: توصیه می‌شود که امشب از اسکان زائران در کمپ‌های زائر پذیر مشهد خودداری و زائران در سوله‌های بحران و محل‌های سرپوشیده اسکان داده شوند.

سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد ادامه داد: از شهروندان در خواست می‌شود طی ساعت آینده از اسکان در کوهستان پارک خورشید، مسیل بوستان چهل بازه و سایر مسیل‌های سطح شهر مشهد خودداری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.