حضور آستان قدس رضوی در کنار هموطنان حادثه‌دیده از نخستین لحظات وقوع سیل مدیر عامل بنیاد کرامت امام رضا(ع) گفت: نیروهای این بنیاد و خادمیاران رضوی از روز اول وقوع سیل به دستور تولیت آستان قدس رضوی در مناطق سیل‌زده استان گلستان حضور یافته و در کنار مردم مشغول خدمت‌رسانی بودند.

حضور آستان قدس رضوی در کنار هموطنان حادثه دیده از نخستین لحظات وقوع سیل

 خبرنگار قدس آنلاین، محسن منصوری مدیر عامل بنیاد کرامت امام رضا(ع) در این باره گفت: نیروهای این بنیاد از همان روز اول وقوع سیل در استان گلستان که همزمان با تعطیلات نوروز بود از سراسر کشور آمدند و در کنار مردم حضور داشتند و به سیل‌زدگان خدمت‌رسانی کردند.

وی با اشاره به بسیج نیروهای جهادی «یسری» در استان گلستان که به طور مستقیم با بنیاد کرامت امام رضا(ع) همکاری می‌کنند، بیان کرد: بنیاد کرامت در پی وقوع سیل در استان‌های شمالی همچون وقوع زلزله در کرمانشاه و سر پل ذهاب و پروژه آب‌رسانی به مردم خوزستان از همان روزهای اول با جدیت وارد صحنه شد.
وی با اشاره به بررسی مشکلات بوجود آمده با وقوع این سیل در استان گلستان، بیان کرد: با بررسی تیم‌های جهادی دو مشکل اساسی، ورود آب و گل به عمق دو تا سه متری در خیابان‌ها و خانه‌های مردم و نبود مواد غذایی در این منطقه گزارش شد زیرا در مدت کمتر از چند ساعت تمام زندگی مردم در آب فرو رفته بود.
وی بیان کرد: در بخش دوم که نبود مواد غذایی بود، بنیاد کرامت امام رضا(ع) وارد صحنه خدمت‌رسانی شد و مواد غذایی که نیاز به طبخ نداشت، مواد خوراکی، آب معدنی و وسایل بهداشتی برای کودکان را در بین سیل‌زدگان به صورت گسترده و خیابان به خیابان توزیع کرد.
منصوری خاطرنشان کرد: خوشبختانه با دستور رهبر معظم انقلاب و ورود خوب نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران و ارتش بخشی از مشکلات اساسی برطرف شد. اما با وجود ایجاد کمپ‌هایی برای اسکان سیل‌زدگان، متأسفانه برخی از خانواده‌ها هنوز در منازل خود مانده‌اند، از این رو ما در حال رساندن مواد غذایی به این افراد هستیم.
مدیر عامل بنیاد کرامت امام رضا(ع) گفت: با همکاری گروه‌های جهادی خادمیار رضوی، در آق قلا با قایق به تک تک خیابان‌ها و محله‌ها سر زده می‌شود و مواد غذایی، آب معدنی و دیگر وسایل ضروری مورد نیاز در بین تمام خانواده ها توزیع می شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.