گیلان - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان گفت: با توجه به احتمال جاری شدن سیلاب به عموم مردم و مسافران نوروزی توصیه می‌شود از استقرار در حاشیه رودخانه‌های گیلان پرهیز کنند.

شرکت آب منطقه‌ای نسبت به احتمال وقوع سیل در گیلان هشدار داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، وحید خرمی به اخطاریه صادر شده توسط سازمان هواشناسی گیلان مبنی بر ادامه ناپایداری جوی تا چهارشنبه ۷ فروردین اشاره کرد و اظهار داشت: به عموم مردم و مسافران نوروزی توصیه می‌شود از استقرار در حاشیه رودخانه‌های گیلان پرهیز کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان بارندگی،‌ کاهش دما و وزش باد در استان در چند روز آینده را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: با اخطاریه‌ای که از روز ۴ فروردین توسط اداره کل هواشناسی گیلان صادر شد از مردم انتظار داریم برای محافظت از خود در مناطق پرخطر اتراق نکنند.  

خرمی به توصیه‌های سازمان مدیریت بحران مبنی بر آبگرفتگی، جاری شدن سیلاب و احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها در گیلان اشاره کرد و گفت: شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان از شهروندان گیلانی و مسافران نوروزی می‌خواهد به اخطاریه‌های صادر شده نهایت توجه و دقت را داشته باشند. 

وی با تأکید بر اینکه برای جلوگیری از بروز خسارت‌های جانی و مالی عمل به توصیه‌های یاد شده توسط مردم ضروری است ابراز داشت: نصب چادر در مناطق ساحلی،‌ رودخانه‌ها و محدوده‌های کوهستانی گیلان به ویژه در مناطق با شیب زیاد و مسیل‌ها احتمال بروز خسارت‌ها را افزایش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان با تأکید بر اینکه مردم تا روز چهارشنبه این هفته باید از استقرار در حاشیه رودخانه‌های استان خودداری کنند عنوان کرد:‌ امیدواریم با رعایت نکات ایمنی توسط عموم مردم گیلان و مسافران نوروزی شاهد بروز هیچ حادثه ناگواری در استان نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.