۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 649908

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی به پیش بینهای هواشناسی و هشدار وقوع سیل اشاره و بیان کرد: در همین چارچوب طی اقدامی پیشگیرانه سه روستا در بخش سرولایت شهرستان نیشابور واقع در مرکز استان برای اجتناب از تبعادت ناشی از بارندگی تخلیه شده اند.

سه روستا در خراسان رضوی تخلیه شدند

به گزارش قدس آنلاین ؛ حجتعلی شایان فر صبح روز سه شنبه این روستاها را شامل 'گاوکشی، کلاته حاجی و شکوه سنگ' ذکر و بیان کرد: در پی بارش شدید باران جاده فرعی انداده - جغتای واقع در غرب خراسان رضوی به دلیل بارشهای شدید از دیشب تاکنون مسدود و مسیر جایگزین برای آن مشخص شده است.

وی افزود: ستاد مدیریت بحران خراسان رضوی هم اینک در حال آماده باش است و در این چارچوب همه فرمانداران، شهرداران، مدیران و مسئولان بخشهای مختلف سطح استان در محل ماموریت خود حاضر بوده و اقدامات لازم و پیشگیرانه را انجام داده اند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: با تداوم بارش از دیشب تاکنون 15 شهرستان استان به ویژه در مناطق غربی خراسان رضوی بارندگی داشته اند.
وی بیشترین میزان بارندگی را طی این مدت در شهرستان بردسکن واقع در جنوب غربی خراسان رضوی به میزان 17 میلیمتر اعلام و بیان کرد: پس از آن در شهرستانهای سبزوار و جغتای به ترتیب 12 و 10 میلیمتر بارندگی ثبت شده است. طی همین مدت در کلانشهر مشهد نیز سه میلیمتر باران باریده است.
بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران طی روزهای ششم و هفتم فروردین ماه جاری این استان را فرا می گیرد. با توجه به رگباری بودن بارشها وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها و همچنین احتمال اختلال در سامانه حمل و نقل وجود دارد. بیشترین بارش برای شهرستانهای درگز، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار، داورزن، چناران، تربت حیدریه، رشتخوار، بردسکن، گناباد، کاخک، نیشابور، بینالود، فیروزه، فریمان، کاشمر، خوشاب و مشهد پیش بینی شده است.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.