سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی 102 دستگاه تانکر مکشی و 9 دستگاه پمپ مکنده قوی در محلهایی از سطح این کلانشهر که امکان آبگرفتگی ناشی از بارشهای رگباری وجود دارد مستقر شده اند.

تانکرهای مکش آب باران در خیابانهای مشهد مستقر شدند

به گزارش قدس آنلاین ؛ مهدی یعقوبی روز سه شنبه  به استقرار 95 دستگاه موتورپمپ سیار نیز در سطح شهر اشاره و بیان کرد: اطلاع رسانی لازم برای پرهیز شهروندان و مسافران از اتراق در بوستانهای وکیل آباد، چهل بازه، خورشید، حاشیه کشف رود و هفت حوض از طریق بنرهای متعدد در سطح کلانشهر مشهد صورت گرفته است.

وی گفت: همچنین هشدارهای لازم برای جمع ‌آوری مصالح ساختمانی به منظور جلوگیری از انسداد جویهای آب سطح شهر در دستور کار شهرداری است.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: شهروندان می ‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز موارد آبگرفتگی را از طریق شماره تلفنهای 137 و 125 اطلاع دهند تا به سرعت نسبت به رفع آن اقدام شود.
طی دیشب تاکنون در کلانشهر مشهد نیز سه میلیمتر باران باریده است.
بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران طی روزهای ششم و هفتم فروردین ماه جاری این استان را فرا می گیرد. با توجه به رگباری بودن بارشها وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها و همچنین احتمال اختلال در سامانه حمل و نقل وجود دارد. بیشترین بارش برای شهرستانهای درگز، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار، داورزن، چناران، تربت حیدریه، رشتخوار، بردسکن، گناباد، کاخک، نیشابور، بینالود، فیروزه، فریمان، کاشمر، خوشاب و مشهد پیش بینی شده است.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.