معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی با توجه به کوهستانی بودن بخش کوهسرخ و امکان ریزش کوه از شهروندان خواست در این محورها با احتیاط تردد کنند.

اخطار برای تردد در محورهای کوهسرخ، ریوش و تفرجگاه‌های طرقبه و شاندیز
به گزارش قدس آنلاین ؛ اسماعیل بهمن‌آبادی ، عنوان کرد: در حال حاضر محور سیلابی در استان نداریم و تنها آماده باش برای تخلیه چند روستا در سرولایت نیشابور داده شده است.

وی همچنین افزود: به محور چلمیر اخطار داده شده و محور را بستند به محور کوهسرخ و ریوش هم اخطار داده شده تا با احتیاط تردد کنند و از ایستادن در مسیر جدأ پرهیز کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی عنوان کرد: صبح امروز نیز از سوی مدیرکل بحران خراسان رضوی به طرقیه و شاندیز اخطارهای لازم داده شده چون امکان دارد در بالادست و تفرجگاه‌ها مشکلاتی داشته باشیم.

وی گفت: اکنون تمام نیروهای امداد و نجات در استان خراسان‌رضوی در آماده باش کامل هستند و در صورت بروز هرگونه اتفاق سریعأ و با تمامی تجهیزات و امکانات در خدمت شهروندان خواهند بود.

بهمن‌آبادی بیان کرد: محور کدکن هم بازگشایی شده و مشکل خاصی وجود ندارد ولی چون بارش تمام شهرها و محورهای استان را فرا می‌گیرد برای کل استان هشدار صادر شده است.

وی افزود: با توجه به این که در تمامی استان بارش داریم یک بار در ساعت یک صبح و دیگری در ساعت 3.5 صبح نیروها را فراخوان کرده‌ایم البته تاکنون بحمدالله تلفات نداشته‌ایم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی بیان کرد: اکنون بارش‌ها آرام است و امیدواریم سیل آسا نشود. با توجه به این که بارش‌ها تا چهارشنبه بعدازظهر ادامه خواهد داشت از شهروندان درخواست داریم از پارک کردن خودروها در مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کرده و حتما به هشدارهای هواشناسی توجه کنند تا دچار آسیب نشوند.

بهمن‌آبادی گفت: در صورت بروز هرگونه مشکل شهروندان با شماره 112 تماس بگیرند؛ نیروهای هلال‌احمر به صورت 24 ساعته در حال خدمات رسانی هستند.
منبنع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.