کاپیتان تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: نباید با حضور پدیده در لیگ روی ضعف فوتبال مشهد سرپوش بگذاریم، چند سال است فوتبال مشهد روزگار خوبی ندارد و چندسالی می‌شود در تیم ملی بازیکن نداریم، نباید استعدادهای فوتبال خراسان رضوی به آسانی بسوزد، باید این زنگ خطر را مسؤولان استانی جدی بگیرند.

حضور پدیده در لیگ برتر نمی‌تواند ضعف فوتبال خراسان رضوی را بپوشاند

به گزارش قدس آنلاین ؛ رضا ناصحی گفت: خوشبختانه مدیریت باشگاه با انتخاب به موقع سرمربی جدید فرصت خوبی ایجاد کردند تا تمرینات تیم در زمان مناسب آغاز شود، با حضور یحیی گل‌محمدی شروع خوبی داشتیم که این روند را ادامه دادیم، در حالی که انتظار زیادی از پدیده وجود نداشت، اکنون در بین تیم‌های بالانشین جدول هستیم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده شهر خودرو ادامه داد: سال ۹۷ از بعد مدیریتی هم با ورود فرهاد حمیداوی ختم به خیر شد و اگر حضور وی نبود دوباره مانند فصل گذشته شاهد کسر امتیاز بودیم و نتایج خوبی که گرفته بودیم، از بین می‌رفت و دوباره اتفاقات تلخ فصل گذشته تکرار می‌شد.

وی تصریح کرد : وجود فرهاد حمیداوی می‌تواند منشا خدمات و اتفاقات خوب برای فوتبال مشهد باشد، باید مسؤولان شهری و استانی با حضور در کنار وی به رشد فوتبال استان کمک کنند، نباید با حضور پدیده در لیگ روی ضعف فوتبال مشهد سرپوش بگذاریم، چند سال است فوتبال مشهد روزگار خوبی ندارد و چندسالی می‌شود در تیم ملی بازیکن نداریم، نباید استعدادهای فوتبال خراسان رضوی به آسانی بسوزد، باید این زنگ خطر را مسؤولان استانی جدی بگیرند.

ناصحی در خصوص دیدار روز جمعه مقابل پارس جم گفت: شاید در دو بازی اخیر نتایج خوبی نگرفتیم، اما تا روز آخر برای کسب نتیجه در شأن خراسان رضوی تلاش می‌کنیم، روز جمعه هم بازی سختی داریم و تمام تمرکز و انگیزه ما معطوف به این بازی است، یحیی گل‌محمدی خیلی از نظر روحی و روانی و فنی روی تیم تاثیر داشت و امیدوارم بتوانیم روز جمعه پیروز این دیدار خانگی باشیم، فکر می‌کنم مهم‌ترین بازی ما مقابل پارس است، چون با پیروزی در این بازی می‌توانیم در کورس باقی بمانیم و برای رسیدن به این هدف هم قسم شدیم.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در خصوص استقبال خوب هواداران از دیدارهای تیم پدیده شهر خودرو بیان کرد: خوشبختانه این فصل با برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه امام رضا (ع) استقبال خوبی از سوی هواداران از بازی‌های پدیده صورت گرفته، هر بازی هواداران به خوبی از ما حمایت می‌کنند و نقش مهمی در نتایج ما دارند.

وی ادامه داد: ما هم به عشق مردم تلاش می‌کنیم، بعد از چند سال بتوانیم خوشحالی آنها را ببینیم، با دیدن جو ورزشگاه در دیدارهای خانگی خاطرات حضورم در تیم ابومسلم برای من تداعی می‌شود، خدا را شکر ورزشگاه مجهزی در مرکز شهر داریم که مردم می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

ناصحی تصریح کرد: در نیم فصل اول هجمه‌ای ایجاد شد که پدیده از داوری‌ها سود کرده، اما من ثابت می‌کنم، چنین موضوعی صحت ندارد، شاید همین مسئله روی عملکرد داوران در نیم فصل دوم تاثیر داشته است، در دیدار مقابل نفت آبادان گل سالم داشتیم که آفساید اعلام شد، همین اتفاق مقابل پیکان هم افتاد و اوج این اتفاقات دیدار مقابل تراکتورسازی بود، استوکس بازیکن تراکتور به صورت اکبر صادقی ضربه زد، اما داور ندید کاپیتان تیم حریف به کمک داور توهین کرد اخراج نشد و اگر اشتباه نکنم، گل تراکتورسازی خطا بود، اگر قرار است یک رقابت سالم و منصفانه باشد، باید شرایط برای همه یکسان باشد، نباید با یک اشتباه زحماتی تیمی که در این شرایط اقتصادی با حمایت بخش خصوصی در رقابت‌ها حضور دارد را از بین ببرند.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده شهر خودرو ادامه داد: متاسفانه این روزها  همه تیم‌ها بیانیه صادر می‌کنند و به نوعی سبب ایجاد فشار روی داوران می‌شوند.

وی بیان کرد: امیدوارم حق به حقدار برسد، مطمئنا انتظار نداریم از حق سایر تیم‌ها به حساب پدیده واریز کنند، اما چون در هفته‌های پایانی لیگ برتر، رقابت‌ها سخت‌تر می‌شود، باید نظارت بیشتری وجود داشته باشد، مطمئنا روی همت مدیریت،کادر فنی و بازیکنان در کنار حمایت هواداران حساب ویژه‌ای داریم.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.