قزوین_ سرهنگ محرمعلی والدی گفت: سپاه قزوین معین ۱۰ روستای سیمین شهر گلستان شد.

سپاه قزوین معین ۱۰ روستای سیمین شهر گلستان شد

سرهنگ پاسدار محرمعلی والدی معاون اجرایی سپاه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: با اتخاذ تصمیمات فنی می توان برآوردهای لازم را برای شرایط بحرانی انجام داد که البته تحقق این امر نیازمند آن است که قبل از اعزام نیرو، در این مناطق برای ارزیابی شرایط بحرانی قرار گرفت.

وی افزود: در چند روز گذشته شاهد بروز سیل در استان گلستان بودیم و در حال حاضر، اعزام نیرو از استان قزوین به مناطق سیل زده این استان صورت نگرفته است که البته یک نماینده در این مناطق مستقر شده است.

سرهنگ والدی یادآور شد: برخی از اقدامات از جمله ارسال برخی اقلام و مایحتاج ضروری در دو نوبت به مناطق سیل زده آق قلا انجام شده است که البته جمع آوری کمک های مردمی به این مناطق در استان قزوین همچنان دنبال می شود و خدمات به مناطق آق قلا ارائه می شود.

معاون اجرایی سپاه استان قزوین یادآور شد: اقلام بسیاری از جمله ۲۵ تن آرد، هزار و ۱۰۰ تخته پتو، بیش از هزار و ۸۰۰ ثوب لباس زنانه، بچه گانه و مردانه، ۲۵ هزار بطری آب، ۱۰ کارتن لوازم بهداشتی، ۶۸۰ قوطی شیر خشک، هزار جفت چکمه و ۲۰ هزار قرص نان از جمله مواردی است که در ۲ مرحله به مناطق سیل زده گلستان ارسال شده است تا مورد استفاده سیل زدگان قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: همدلی و وحدت می تواند رضایت شهروندان آسیب دیده را فراهم سازد و امیدواریم با همدلی و وحدت اقدامات لازم برای سیل زدگان صورت بگیرد.

سرهنگ والدی اضافه کرد: این سپاه به عنوان معین ۱۰ روستای شهر سیمین‌شهر در مناطق سیل زده گلستان تعیین شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.