رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: به جز دو مسیراصلی سایر مسیرها و جاده‌های استان که بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی مسدود بودند بازگشایی شدند.

بازگشایی جاده‌های مسدود استان به جز 2 مسیر اصلی

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ هادی امیدوار  گفت: مسیرهای مسدود شده مشهد به تهران در محدوده سبزوار به سمت شاهرود، در سبزوار به سمت جغتای، تربت حیدریه به سمت شادمهر و کاشمر و چند مسیر فرعی و روستایی با فروکش کردن آب‌گرفتگی‌ها بازگشایی شدند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی به مسیرها و جاده‌های مسدود استان اشاره کرد و ادامه داد: مسیر تربت حیدریه به سمت نیشابور درمحدوده کدکن، مسیر جاده صنوبر در تربت حیدریه، همچنین در مسیر کاشمر به نیشابور محدوده ریوش و کوهسرخ به دلیل ریزش کوه و جاری شدن سیلاب مسیر هنوز مسدود است.

امیدوار بیان کرد: سایرمسیرها و جاده‌های استان باز است و در حال حاضر شرایط جوی راه‌های استان مساعد است و فقط وزش باد را داریم.

وی افزود: ترافیک در مسیرخروجی شهرها پرحجم است و در مسیرهای ورودی شهرها ترافیک پرحجم و روان است.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: مسافران و رانندگان با توجه به یکی دو روزی که در سفرشان تاخیر داشتند، سعی کنند عجله در رانندگی نداشته باشند و در مسیرهای بازگشت با سرعت مجاز حرکت کنند و حتما توقف و استراحت بین راهی داشته باشند و تاکید می‌کنیم استفاده از کمربند ایمنی به‌خصوص برای اطفال و خردسالان ضروری است.

امیدوار ادامه داد: 50 درصد تلفات تصادفات در ایام نوروز امسال اطفال و خردسالان زیر 7 سال بودند که استفاده نکردن از صندلی کودک و سرعت بالای خودروهای دارای سرنشین کودک به همراه خستگی و خواب آلودگی راننده و واژگونی خودرو باعث این تلفات شده است و در 90 درصد این تلفات خود پدر و مادر مقصر بودند.

وی با تاکید براینکه خودروهای دارای سرنشین کودک و اطفال باید سرعت‌شان کمتر از سرعت جریان ترافیک باشد، متذکر شد: اگر جریان ترافیک 100 کیلومتر است آن‌ها با 80 کیلومتر حرکت کنند که اگر تصادفی پیش آمد خودرو با ضرب واژگون نشود و کودک از خودرو به بیرون پرت و باعث مرگ وی نشود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.