همدان- علیمردان طالبی گفت: با افزایش و شدت بارش ها در روزهای اخیر مدیریت بحران ستان به هم‌استانی‌ها هشدار داده بود که در مسیر عبور رودخانه‌ها قرار نگیرند و یا از آن عبور نکنند.

غرق شدن دختر بچه‌ای در رودخانه بر اثر بی توجهی به هشدارها

به گزارش قدس آنلاین، علیمرادن طالبی مدیرکل مدیریت بحران استان همدان اظهار کرد: متاسفانه شب گذشته بر اثر بی احتیاطی دختر بچه‌ای در رودخانه ای(حرم آباد) در ملایر غرق شده است.

 طالبی با اشاره با اهمیت هشدارهای صادر شده برای قرار نگرفتن مردم استان همدان در مسیر آب رودخانه ها و گذرگاه های مخصوص تند آب ها گفت: فردی  از اهالی روستای مجاور رودخانه حرم آباد ملایر شبانگاه سعی در عبور از این رودخانه به همراه دخترش داشته که موتورسیکت وی  از روی پل به داخل آب می‌افتد.

وی  تاکید کرد: برای پیشگیری از عبور مردم از روی این پل موانعی ایجاد شده بود که موتورسیکلت سوار همراه ترک نشین سعی در عبوراز پل داشتند  که سقوط می کنند و در این حادثه دختربچه ۱۰ ساله در رودخانه غرق می شود.

وی اظهار کرد: نیروهای امدادی با رسیدن به صحنه حادثه در تلاشی مضاعف موتورسیکلت سوار را از آب خروشان رودخانه نجات می‌دهند؛ اما هنوز اثری از دختربچه نیست  و امداد گران در حال تجسس در مسیر رودخانه برای یافتن غریق هستند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.