قزوین_ علی فرخزاد گفت: مجموع تعداد تردد در تمام محورهای استان شامل ۹۷۲ هزار و ۸۲۰ دستگاه بوده که در مقایسه با تاریخ و مدت مشابه سال قبل، کاهش ۲۱ درصدی را به همراه دارد.

تردد در محورهای قزوین به بیش از ۹۷۲ هزار مورد رسید

علی فرخزاد  جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به آمار ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین در ایام نوروز اظهار داشت: از  ۲۸ اسفند ماه سال ۹۷ تا ٦ فروردین ماه سالجاری، ۱۱۷ هزار و ۹۳۱ نفر در هتل، مهمانپذیر،هتل آپارتمان،اقامتگاه بوم گردی،خانه مسافر،اسکان فرهنگیان و سایر مراکز اقامتی غیر رسمی استان قزوین اقامت داشته اند.

وی افزود:  یک میلیون و ۱۲۰ هزار و ۹۵۵ نفر از جاذبه های گردشگری استان بازدید کرده اند و تعداد نظارت بر تاسیسات گردشگری شامل ۷۰۲ مورد بوده است.

فرخزاد با اشاره به گزارش آماری کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین ادامه داد: مجموع تعداد تردد در تمام محورهای استان شامل ۹۷۲ هزار و ۸۲۰ دستگاه بوده که در مقایسه با تاریخ و مدت مشابه سال قبل، کاهش ۲۱ درصدی را به همراه دارد.

جانشین ستاداجرایی خدمات سفر استان قزوین اضافه کرد: مجموع تعداد تصادفات می توان گفت که این آمار برابر صفر بوده است و تعداد متوفی در مقایسه با تاریخ و مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۰۰ درصدی را به همراه دارد.

وی اضافه کرد: تعداد تصادفات جرحی شامل ۴ فقره و تعداد مجروحان شامل ۴ مجروح بوده است که تعداد مجروحان در مقایسه با تاریخ و مدت مشابه سال قبل با کاهش ۴۳ درصد همراه است و تعداد تصادفات خسارتی نیز شامل ۳۴ فقره است.

فرخزاد عنوان کرد: مقایسه تعداد کل تصادفات نسبت به تاریخ و مدت مشابه سال قبل، افزایش ۵۳۴ درصدی را نشان می دهد.

جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین در خصوص آمار مسافران جابه جا شده در روز سه شنبه ششم فروردین ماه سالجاری گفت: تعداد کل مسافرهای جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از مبداء استان قزوین شامل ۳ هزار و ۹۸۹ نفر است که در مقایسه با با تاریخ و مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد کاهش دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.