نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم رهرو شهدا باشیم باید موضع‌گیری در مورد مسائل روز جامعه داشته باشیم و یکی از برجستگی‌های شهدا این بود که حتی در وسط میدان جنگ موضع داشتند.

شهدا حتی وسط میدان جنگ موضع داشتند

به گزارش قدس آنلاین، جواد کریمی‌قدوسی در مراسم بزرگداشت شهدای منطقه براکوه گناباد در مسجد جامع روستای موسیرز اظهار کرد: در سال جدید این مراسم فضیلتی است که توسط نگاه خاص شهدا فراهم شده و قطعا آثار آن برای بزرگداشت فرهنگ ایثار و فداکاری سراسر زندگی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: در مراسم شهدا باید به شهدا تمسک جست که خداوند به ما توفیق بدهد تا زندگی خودمان را با سبک و رفتار شهدا تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه شاخص شهدا بیانگر همه فضیلت‌های دین است ادامه داد: تمسک به شهدا بهترین روش است که از همین راه می‌توان به سیره و راه ائمه رسید.

کریمی قدوسی گفت: سند افتخار گناباد شهدا هستند و هر شهید یک سند برای حقانیت کشور است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این انقلاب به‌وجود آمد که مردم ایران به دنیا سیره شهدا، ائمه و شهدای کربلا را بشناساند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار، فرهنگ شهدای کربلا است ادامه داد: جوانان ما در جنگ این را ثابت کردند و تفکر ایثار تفکری است که در آن خستگی راه ندارد و بیش از ۳۰ سال از شهادت شهدا می‌گذرد و این راه همیشه ادامه دارد.

کریمی‌قدوسی رضایت شهدا را در گرو درک مناسب از پیام شهدا دانست و گفت: باید برای فردای خودمان تکلیف تعیین کنیم و اگر بخواهیم رهرو آن‌ها باشیم باید موضع‌گیری در مورد مسائل روز جامعه داشته باشیم و یکی از برجستگی‌های شهدا این بود که حتی در وسط میدان جنگ موضع داشتند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شهدا از وسط مبارزات سیاسی صحبت امام را گوش کردند و این راه را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه زندگی همه در گروی هدایت است، گفت: هیچ کس بدون هدایت این دنیا را پشت سر نمی‌گذارد و لحظه به لحظه مبتنی بر احکام دین هدایت می‌شویم و این هدایت‌ها انقلاب اسلامی  را به ۴۰ سالگی رسانده است.

کریمی قدوسی اظهار کرد: دشمن خیلی این روزها القای شبه می‌کند و می‌گوید چرا رهبری به وظیفه خود عمل نمی‌کند؟ و باید پاسخ داد در تمام این ۳۰ سال، رهبری راهبری‌های هدایت‌گرانه داشته‌اند که در منطقه وجود ندارد و نداشته است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا خود را در معرض دین قرار دادند نه در معرض ارزش‌های پوچ غربگراها و تقی زاده‌ها، دو جریان در کشور وجود دارد، جریان انقلابی و جریان غیرانقلابی که جریان انقلابی در خدمت مردم است و جریان غیرانقلابی و غربگرا، کسانی هستند که چراغ خاموش مثل تقی زاده‌ها در این کشور عمل می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه دفاع همچنان باقی است و هدایت لحظه به لحظه وجود دارد، خاطرنشان کرد: شهدا از نمایندگان سوال می‌کنند که چرا رهبری از شما نمایندگان شکایت کرد؟ مگر شما انتخاب مردم نیستید در جهت حل مشکلات مردم  چرا به فکر مردم نیستید؟

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه از دهیار روستا تا شخص رئیس جمهور باید نوکر مردم باشند، گفت: چرا باید در این ۴۰ سال وضع مردم این باشد که در صف گوشت و شکر باشند و علت آن تفکر تقی‌زاده‌ها است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امام با برداشت دین و قرآن گفت به آمریکا اعتماد نیست، باید به بعضی‌ها گفت چرا به آمریکا اعتماد کردید و آن را برای مردم بزک کردید؟

وی با تاکید بر اینکه این افراد سبک زندگی خود را بر اساس تفکر تقی‌زاده‌ها گذاشتند تصریح کرد: این شد که ۴۰ هزار واحد صنعتی تعطیل شد، خواهش می‌کنم از این راه برگردید که این راه، راه درستی نیست.

کریمی‌قدوسی افزود: روزی باید برسد که جریان غربگرای تقی‌زاده‌ها از کشور رخت بربندد و جریان و تفکرات انقلابی در کشور حاکم شود، کسی که زبان و دینش دو تا است نمی‌تواند به مردم خدمت کند چون هدفش چیزی غیر از خدمت است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.