مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان شمالی گفت: معاونین استاندار و مسئولان دیگر استانی، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ بار با ما تماس گرفته‌اند و درخواست افزایش خدمت‌رسانی ها را داشته اند. جالب توجه بود که مردم بیش از مسئولین اجرایی مطالبات خود را به گوش نیروهای خادمیار آستان قدس رضوی و گروه‌های جهادی می‌رسانند.

تقدیرنامه ۲۰ مولوی و امام جماعت اهل سنت از خدمت رسانی خادمیاران رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمد اکبرزاده، با بیان اینکه ارزش ریالی بسته های امدادی در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۷۵ میلیون تومان بوده است، اظهارداشت: تا این لحظه، تیمهای فنی مهندسی خادمیاران رضوی به کمک ماشین آلات سنگین توانسته اند تا جریان آب را به کلی قطع نمایند و درحال حاضر، مشکل اصلی سیل زدگان در حوزه اسکان مناسب و تغذیه است.

وی افزود: به همت خادمیاران رضوی و با پشتیبانی نیروهای مسلح، تقریباً اکثر روستاهای سیل زده تحت پوشش مرسولات امدادی قرار گرفته اند و با توزیع گسترده نایلون که امروز صورت گرفت، ۱۴۰ چادر ضدآب به منظور اسکان مناسب خانواده ها احداث و بهره برداری گردید.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز بحران، بیش از ۱۰۰ خادمیار رضوی در بخش های مهندسی، درمانی و امدادی بصورت شبانه روزی به ارائه خدمت می پرداختند.

وی ادامه داد: معاونین استاندار و مسئولان دیگر استانی، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ بار با ما تماس گرفتهاند و درخواست تسریع در روند خدمترسانی ها را داشته اند. جالب توجه بود که مردم بیش از مسئولین اجرایی مطالبات خود را به گوش نیروهای مردمی بسیج، سپاه و خادمیاران آستان قدس میرسانند.

اکبرزاده در تشریح اقدامات آستان قدس رضوی در حوزه تغذیه سیل زدگان استان خراسان شمالی اظهار کرد: تاکنون بالغ بر ۴۰۰ سبد غذایی به ارزش ۱۲۰ هزارتومان شامل برنج، تن ماهی، ماکارونی، روغن، لوبیا، نخود و رب گوجه فرنگی تهیه و توزیع شده است. در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵ تن برنج نیر خریداری شده است که ان شاء الله پس از بسته بندی، در اختیار هموطنان سیل زده قرار خواهد گرفت.

وی افزود: اصلی ترین خسارات ناشی از این سیل ویرانگر متوجه روستاهای اهل سنت است اما به حول و قوه الهی، خدمت رسانی خادمیاران رضوی به برادران اهل سنت خود در این مناطق با سرعت هرچه تمام تر درحال انجام است و طی جلسه مشترکی که در مسجد ابوحنیفه و مسجد محمدرسول الله بجنورد داشته ایم، مسیرهای امدادرسانی روستایی برای کامیونهای آستان قدس بازگشایی شده اند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان شمالی در انتها ابراز امیدواری کرد: به تازگی نامه مشترک حدود ۲۰ مولوی و ائمه جماعت اهل سنت مناطق سیل زده در تقدیر از خدمت رسانی خدام رضوی به دست ما رسیده است که معنایی جز همدلی و وحدت برادران شیعه و سنی در بحران ها و موقعیت های سخت ندارد. ان شاء الله بتوانیم تا اسکان آخرین خانواده حادثه دیده و بازسازی آخرین خانه خسارت دیده درکنار برادران هموطن خود باشیم.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.