آیت الله نوری همدانی در دیدار با رئیس قوه قضاییه گفت: من همیشه برای موفقیت شما و توفیق خدمت به مردم دعا می‌کنم و با توجه به شناخت بیش از چهل سال از شما امید به موفقیت جنابعالی را دارم.

خدمت به مردم و نظام اسلامی بالاترین خدمت است/باتوجه به شناخت بیش از چهل سال از شما امید به موفقیت جنابعالی را دارم

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله نوری همدانی در دیدار با آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه گفت: من همیشه برای موفقیت شما و توفیق خدمت به مردم دعا می‌کنم و با توجه به شناخت بیش از چهل سال از شما امید به موفقیت جنابعالی را دارم.

آیت الله العظمی نوری همدانی در این دیدار ضمن تجلیل از شخصیت و سوابق آیت الله رییسی  گفت: خدمت به مردم و نظام اسلامی بالاترین خدمت است و من همیشه برای موفقیت شما و توفیق خدمت به مردم دعا می‌کنم و با توجه به شناخت بیش از چهل سال از شما امید به موفقیت جنابعالی را دارم.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
    0 0
    جناب آیت الله رئیسی امید و نشاط دلهای تمامی مردم مستضعف و محروم ایران اسلامی برای مبارزه با بی عدالتی، مفاسد اقتصادی،رانت ، تبعیض و شکستن بت فسق و فجور و فساد در کشور که موجب دلشکستی و بدبینی نیروهای وفادار به انقلاب گردیده به معنی واقعی کلمه هستند. جمعیت جوانان وفادار به انقلاب و متعهد به آرمان های والای آن نیز دوشادوش شما بزرگوار در گام دوم انقلاب در جهت پیشبرد اهداف و به ثمر رسیدن آرمانهای آن و تمدن سازی جهانی ایران اسلامی که حاصل خون هزاران شهید برای ایجاد و تثبیت آن بوده و خواهد بود گوش بفرمان رهبری عزیزشان تا آخرین نفس حضور دارند.