قزوین_ سرهنگ نصرالله بیگلری گفت: باتوجه به اینکه تمرکز و شدت بارش ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر می شود و لغزندگی سطح راه ها را به دنبال دارد لذا از رانندگان تقاضا می شود تا از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

 سرهنگ نصر اله بیگلری رئیس پلیسراه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: برابر اعلام سازمان هواشناسی استان از امروز تا صبح روز سه شنبه ۱۳ فروردین ماه سالجاری در محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش باران خواهیم بود که پیامدهایی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: باتوجه به اینکه تمرکز و شدت بارش ها در روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر می شود و لغزندگی سطح راه ها را به دنبال دارد لذا از رانندگان تقاضا می شود تا از سفرهای غیر ضروری اجتناب و در صورت لزوم به سفر از سلامت تجهیزات ایمنی و گرمایشی و سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

بیگلری گفت: چنانچه مسافران قصد عبور از گردنه های برفگیر را دارند تجهیزاتی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: رانندگان در حین عبور از آزادراه ها و جاده های کوهستانی استان هوشیاری کامل را داشته باشند و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و با رعایت سرعت مطمئنه در جاده لغزنده اقدام به انجام سفر کنند تا با حمایت پلیس راه استان به عنوان چتر نظارتی راههای استان سفری ایمن و خوش را تجربه کنند.

وی اضافه کرد: رعایت نکات ایمنی راهنمایی و رانندگی می تواند سلامت مسافران نوروزی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.