در ایام تعطیلات نوروزی، ایستگاه‌های «میهمان امام» به زائران و مجاوران درشهر مشهد خدمات فرهنگی ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات فرهنگی ایستگاه‌های «میهمان امام» به زائران

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: ویژه برنامه «میهمان امام» با همکاری سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در گستره مشهد مقدس از ۲۷ اسفند ماه آغاز به کار کرده است و تا پایان تعطیلات نوروزی به فعالیت می‌پردازد.

حسین سعیدی افزود: در این ایستگاه‌های فرهنگی، چهار غرفه شامل؛ کار با کودک، کتاب و کتابخوانی، خدمت و تبلیغی و ۳۰ استیج برای اجرای برنامه‌های هنری مانند گروه سرود، نقالی‌ و جُنگ‌های شادی با حضور مبلغان جوان و متخصص ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح «میهمان امام»، ۲۹ ایستگاه فرهنگی در اماکن اقامتی، تجاری و عمومی مشهد دایر شده است، افزود: این ایستگاه‌های فرهنگی در هشت مدرسه اسکان زائران نوروزی، دو مسیر اصلی ورود زائران در محور نیشابور به مشهد و چناران به مشهد، پایانه مسافربری، مجتمع تجاری آرمیتاژ طبرسی، الماس شرق، راه آهن، پایانه مسافربری، بوستان وفا، مجتمع تجاری شارستان و فردوسی، ابتدای بازار جنت از سمت خیابان امام خمینی (ره)، کمپ غدیرو پیاده راه آیت الله طبسی راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) ادامه داد: در این ایستگاه‌های فرهنگی توسط کانون خادمیاری تخصصی عرضه و توزیع کتاب و محصولات فرهنگی، سه هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف با تخفیف ویژه به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

سعیدی یادآور شد: حدود ۵۰عنوان کتاب از ۸ناشر مختلف در گروه‌های سنی کودک و نوجوان و بزرگسال دردسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.