خراسان شمالی- سومین جلسهمدیریت بحران مخابرات استان با حضور علی هاشمی مدیرعامل مخابرات منطقه خراسان شمالی و جمعی از مدیران و مسئولین واحدها و مراکز فنی و مخابرات شهرستان های مختلف استان تشکیل شد.

آماده باش کامل نیروهای فنی مخابرات استان
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، به دلیل ورود سامانه جدید بارشی به استان خراسان شمالی و به منظور پیشگیری از بروز هرگونه مشکل ،مدیریت کمیته بحران مخابرات منطقه خراسان شمالی صبح امروز با حضور علی هاشمی مدیر مخابرات منطقه استان و جمعی از مدیران و مسئولین واحدها و مراکز فنی مخابرات شهرستان های مختلف استان تشکیل جلسه داد.
علی هاشمی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی هدف از برگزاری این جلسه را پیش بینی تدابیر لازم در مقابله با ایجاد بحرانهای احتمالی به دلیل ورود سامانه بارشی جدید به استان و اتخاذ تصمیمات متناسب با شرایط جوی به منظور حفظ و پایداری شبکه ارتباطی در نقاط گوناگون استان دانست.
وی ادامه داد: در این نشست هر یک از مسئولین به بیان گزارشی از روند اجرای فعالیتهای نیروهای فنی در روزهای ابتدای سال جدید در مقابله با بحران سیل در استان بویژه در مناطق مانه و سملقان ،شیروان و اسفراین پرداخته و از ادامه آمادگی کامل نیروها و کارشناسان فنی  در حوزه های مختلف مخابرات منطقه در طی روزهای باقیمانده هفته جاری جهت حفظ پایداری شبکه ارتباطی، خبر دادند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.