قزوین_ حجت الاسلام رضا نوروزی از برگزاری ویژه برنامه سالروز شهادت امام موسی الکاظم(ع) در آستان مقدس امامزادگان شاخص استان قزوین خبر داد.

ویژه برنامه شهادت امام موسی کاظم (ع) در بقاع متبرکه قزوین برگزار می شود

حجت‌الاسلام رضا نوروزی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن شب شهادت امام موسی کاظم (ع)، برنامه های مختلفی از جمله برگزاری مراسم عزاداری در بیش از ۷۰ بقاع و امامزاده استان قزوین پیش بینی شده است.

وی افزود: در ویژه برنامه شهادت این امام بزرگوار، ویژه برنامه ای در روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا و با حضور عاشقان اهل بیت (ع) در حسینیه امامزاده اسماعیل (ع) شهر قزوین برگزار می شود که حجت الاسلام سیدمهدی خضری به سخنرانی می پردازد و مداح این مراسم، حاج محمدنبوی از مداحان استان قزوین می باشد.

نوروزی اضافه کرد: از مردم برای حضور در این مراسم معنوی دعوت کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در بخش دیگری به آمار اسکان مسافران نوروزی در امامزاده های این استان اشاره و اضافه کرد: مسافران در بیش از 15 امامزاده و بقعه متبرکه استان اقامت کردند که خدمات مختلفی از جمله برگزاری برنامه های فرهنگی و پاسخگویی به سوالات دینی و احکام ارائه شد.

وی به اجرای طرح آرامش یهاری پرداخت و خاطرنشان کرد: در ایام نوروز سالجاری و با توجه به شرایط جوی، بالغ بر ۱۰۷ امامزاده استان برای طرح آرامش بهاری و ۲۰ امامزاده به منظور اسکان مسافران و زائران آماده شده بود که خدمات مختلفی از جمله توزیع کتاب رایگان و برگزاری مسابقات کتابخوانی، خیمه های معرفت به زائران ارائه شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.