خراسان شمالی- حبیب یزدانپناه گفت: تمام تمهیدات لازم برای اسکان مناسب گردشگران و مسافران نوروزی در خراسان شمالی اندیشیده شده است.

ورود بیش از ۱۲۰ هزار مسافر نوروزی به خراسان شمالی
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدانپناه دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی از ورود 120 هزار و 282 مسافر و گردشگر به استان طی روز گذشته و در دهمین روز از سال خبر داد.
وی اظهار داشت: طی روز گذشته تعداد مسافران ورودی به استان 120 هزار و 282 نفر با مجموع وسیله نقلیه 30 هزار و 236 دستگاه بوده است.
یزدان پناه با اشاره به 19 هزار و 507 مورد بازدید از مراکز تفریحی و تاریخی و... استان از سوی گردشگران و مسافران نوروزی، گفت: همچنین حدود یکهزار نفر نیز طی روز گذشته از موزه های استان بازدید کردند.
وی تعداد مسافران ورودی از ابتدای سفرهای نوروزی سال 98 تا روز گذشته را یک میلیون و 465 هزار و 584 نفر با مجموع وسیله نقلیه 366 هزار و 202 دستگاه برشمرد.
دبیرستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی با اشاره به شرایط آب و هوا و جوی پیش آمده در سراسر استان های کشور، تأکید کرد: تمام تمهیدات لازم برای اسکان مناسب گردشگران و مسافران نوروزی در خراسان شمالی اندیشیده شده است و این ستاد برای ارائه خدمات شایسته به تمام مسافران آمادگی کامل دارد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.