استاندار خراسان رضوی گفت: نظام جمهوری اسلامی محصول اراده ملتی است که در ۱۲ فروردین ماه سال ۵۷ با عزم تاریخی خود حماسه‌ای سیاسی رقم زده و بر سرنوشت خود حاکمیت یافتند.

یوم الله ۱۲ فروردین تجلی حاکمیت ملت بر سرنوشت خود است

به گزارش قدس آنلاین ، علیرضا رزم حسینی در پیامی یوم الله ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را به عموم مردم استان و کشور تبریک گفت.
در این پیام آمده است: بدون تردید انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، صبحگاه ۱۲ فروردین عید بزرگ ملت ایران برای تجلی اراده و حاکمیت شأن بر سرنوشت خوید درسایه سار نظام مردمسالار دینی است.
نظام جمهوری اسلامی برخاسته از رأی مردم و محصول اراده ملتی است که در ۱۲ فروردین ماه سال ۵۷ با عزم تاریخی خود حماسه‌ای سیاسی را درسایه عزت و اقتدار رقم زدند.
این روز نقطه آغازین مردمسالاری دینی است که با روحیه آزادگی، خود را از استیلای نظام استکباری، رها ساخته و پایه حکومتی را گذاشتند که شعار اصلی و محوری آن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود و در این روز بدان قاطعانه رأی «آری» دادند.
۱۲ فروردین روزی پرافتخار برای این ملت و کشور و تابلوی تمام نمایی از اراده راسخ و لبیک ایران زمین به استقرار نظام جمهوری اسلامی که در سایه رهبری‌های حکیمانه و مدبرانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب با توکل بر خداوند مصداق این آیه "واعتتَصِمُوا بِحَبْلِ اللّه جَمِیعاً وَلاَ تَفَرَّقُوا" شدند و بذری را که در آن روز کاشتند امروز در آغاز چله دوم انقلاب، تبدیل
به درختی تناور کرده اند. اینجانب به نمایندگی از دولت تدبیر و امید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، این حماسه جاویدان تاریخ ایران زمین و مشارکت و حضور مقتدرانه ملت را تبریک و تهنیت عرض کرده و امید است در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب به نام رونق تولید نامگذاری شده در سایه لطف الهی و توصیه‌های قافله سالار این نظام حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و تدابیر ویژه دولت خدمتگزار تدبیر و امید با اتحاد و همدلی آنگونه که رضای خداوند متعال و شأن مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی است شاهد تعالی بیش از پیش این نظام، ملت و کشور باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.