رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری که از یکشنبه شب در این استان آغاز شده است تا روزهای پایانی هفته جاری ادامه دارد.

باران تا آخر هفته در خراسان رضوی ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین یحیی قائنی‌پور اظهار داشت: برای امروز و فردا (سه‌شنبه) وزش باد شدید و بسیار شدید در مناطق مختلف استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است. 
وی افزود: روز ۱۳ فروردین‌ماه در اغلب نقاط خراسان رضوی احتمال وزش باد بسیار شدید توام با گرد و خاک و بروز خسارت وجود دارد.
رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بر اساس تازه‌ترین اطلاعات، بارندگی در چهار شهرستان کلات، درگز، مشهد و چناران گزارش شده که بیشترین آن با سه میلی‌متر در کلات بوده است.
قائنی‌پور با اشاره به روند افزایشی دما در این استان از فردا افزود: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به روز گذشته چهار درجه کاهش دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: بیشینه دمای مشهد برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری ۲۳ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است. 
رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کلات با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای ۲۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
قائنی‌پور ادامه داد: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستان‌های تایباد و قوچان با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.