قزوین_فرزاد فرهادی گفت: تاکنون بیش از ۱۹۳ میلیون تومان کمک مردم استان قزوین برای هموطنان سیل زده در استان گلستان جمع آوری شده است البته جمع آوری کمک ها همچنان ادامه دارد.

جمع آوری بیش از ۱۹۳ میلیون تومان کمک های مردمی برای سیل زدگان گلستان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی قزوین، فرزاد فرهادی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: در پی وقوع سیل در استان گلستان، کمیته امداد پویش مردمی با عنوان "رفیق گلستان باشیم" را آغاز کرد.

وی ادامه داد: این پویش در استان قزوین با فعال سازی کد #۹۹* ۰۲۸*۸۸۷۷* در دسترس عموم مردم نیکوکار است تا بتوانند کمک های خود را به سیل زدگان اهداء کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: تاکنون در استان قزوین بالغ بر ۱۹۳ میلیون تومان کمک مردمی برای سیل زدگان جمع اوری شده است که از این رقم بیش از ۸۷ میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی در قالب کالاهای اهدایی بوده است.

وی توضیح داد: بیشترین کمک های جمع آوری شده نقدی در قزوین، آبیک و بوئین زهرا و بیشترین کمک های غیرنقدی در طارم سفلی، آبیک و بوئین زهرا بوده است همچنین بیش از ۶۰ میلیون تومان از کمک های جمع آوری شده از طریق مراکز نیکوکاری بوده است.

فرهادی اعلام کرد: در حال حاضر علاوه بر مواد غذایی؛ شیرخشک، نوار بهداشتی، پوشک برای نوزادان و بزرگسالان، لباس کودک، نوزاد، لباس زیر زنانه، مسواک، خمیردندان، شمع برای روشنایی، حوله و لوازم گرمایشی مهمترین نیاز سیل زدگان است. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین بسیاری از اهالی درخواست بادگیرهایی داشتند که بتوانند با آن سرمای توأم با رطوبت هوا را تحمل کرده و برای امور ضروری در آب تردد کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان همچنان ادامه دارد و مردم نوعدوست استان می توانند علاوه بر کد همراهی #۹۹* ۰۲۸*۸۸۷۷*، از طریق شماره حساب ۶۳۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۸۲۶۶۳ و همچنین دفاتر این نهاد در سراسر استان نیز کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را به هموطنان سیل زده استان گلستان ارسال کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.