قزوین_ یوسف شیخ الملوکی گفت: هوای قزوین با بارش شدید باران همراه است.

 هوای قزوین با بارش شدید باران همراه است

یوسف شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، برای امروز همچنان فعالیت سامانه بارشی را در منطقه خواهیم داشت که پیامد آن بارش شدید باران، گاهی همراه با رعد برق و و تگرگ و وزش باد لحظه ای شدید و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش بینی می شود؛ روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز به دلیل گذر امواج کم دامنه و رطوبت کافی در جو منطقه، در بعضی ساعات بویژه بعدازظهر، علاوه بر افزایش ابر، بارش های رگباری همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان قزوین از ظهر امروز تا ظهر فردا به صورت ابری و بارش شدید باران، گاهی رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید مناطق کوهستانی و سردسیر برف و وضعیت نیمه ابری تا ابری پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید برای روز سه شنبه تا روز چهارشنبه پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین یادآور شد: روز چهارشنبه تا پنج شنبه نیز با وضعیت صاف تا کمی ابری، بعدازظهر افزایش ابر در پاره ای مناطق رگبار پراکنده همراه خواهد بود.

شیخ الملوکی با اشاره به بیشینه و کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و عنوان کرد: کمینه دما مربوط به آوج، معلم کلایه و کوهین و بیشینه دما مربوط به شهرستان آبیک با ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین بارندگی مربوط به شهرستان آبیک با ۴۹.۴ میلی متر بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.