همدان - شیرزاد جمشیدی با اشاره به شدت بارش برف وباران دراستان همدان اظهار داشت: باشروع بارندگی از ساعت ۱۰ صبح ۱۱ فروردین ماه تمام نیروها در آماده باش کامل هستند.

قطعی برق ۱۰۹ روستای استان هندان در پی بارش برف و باران
به گزارش قدس آنلاین، شیرزاد جمشیدی با اشاره به شدت بارش‌ برف و باران در استان همدان اظهار داشت: با شروع بارندگی از ساعت ۱۰ صبح ۱۱ فروردین ماه با توجه به فراخوانی قبلی مدیران اجرایی و کشیک، بهره‎برداران و همکاران ستادی تمام نیروها در آماده‌باش کامل بودند.
وی افزود: از ساعت ۱:۳۰ صبح امروز با شروع بارش برف سنگین در استان تمام همکاران در ستاد و بخش‌های اجرایی و اتفاقات عملیات نسبت به برنامه‌ریزی و اعزام اکیپ‌ها برای رفع مشکلات حادث شده اقدام کردند.
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در حال حاضر تعداد ۱۰ خط ۲۰ کیلوولت در سراسر استان قطع است که بیشترین مشکل مربوط به شهرستان‌های نهاوند و ملایر بوده و بخش‌هایی نیز مربوط به شهرستان همدان است.
وی با بیان اینکه ۷۰ اکیپ عملیاتی در سراسر استان مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: تاکنون ۱۰۹ روستا در سطح استان دارای قطعی برق است.
جمشیدی عنوان کرد: با توجه به آمادگی کامل نیروها، همکاران در حال خدمت‌رسانی بوده و با مساعد شدن شرایط جوی تأمین برق روستاها نیز با سرعت انجام می‌شود.
وی ابراز داشت: عمده علت قطعی برق در این روستاها بارش برف سنگین، شکستن درختان و آب‌گرفتگی و کج شدن تیرهای برق است.
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران در محل شرکت توزیع برق استان تشکیل شده و بلافاصله تصمیمات به لایه‌های اجرایی و پشتیبانی منتقل و اجرا می‌شود.
وی تأکید کرد: از همشهریان عزیز می‌خواهیم در صورت مشاهده سیم‌بریدگی، کجی تیر برق و آب گرفتگی تأسیسات برق سریع با ۱۲۱ سامانه حوادث برق استان تماس گرفته و اطلاع دهند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.