همدان- منصور ستوده گفت: یکی از دلایل موفقیت مدیریت بهینه و کنترل سیلاب در استان همدان در شبانه روز اخیر را ایجاد بند ها و تغذیه های مصنوعی در استان دانست.

 نقش موثر بندها و تغذیه مصنوعی درکنترل سیلاب  همدان

به گزارش قدس آنلاین،  منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان اظهار کرد: بندها و تغذیه مصنوعی در استان سیلاب و طغیان رودخانه ها را مدیریت کردند. دریچه تغذیه مصنوعی و بندهای با هدف کنترل سیلاب باز شدند.

 وی با اشاره به نقش موثر و اهمیت بند ها و تغذیه های مصنوعی استان  در کاهش سیلاب و مدیریت آن افزود: بندهای تاخیری بهار، صالح آباد و بند کریم پر و آب ورودی این بندها  به رودخانه هدایت شدند؛ همچنین تغذیه مصنوعی خنداب اسدآباد هم با این روش مدیریت سیلاب شد. برای  حوضچه شماره ۱ تغذیه مصنوعی هارون آباد بهار و حوضچه های شماره ۱ و ۲ تغذیه مصنوعی کوریجان  انتقال آب را اجرا کردیم.

وی با اشاره به اثر مهم  دیگر تغذیه مصنوعی سلطانیه ازندریان ملایر افزود تغذیه مصنوعی  شهرستان رزن و سراوک فامنین هم نقش موثری در مدیریت سیلاب اخیر استان داشتند.

ستوده  از شهروندان استان خواست: تا با افزایش شدت بارش ها از حضور در کنار رودخانه ها، آبرو های مهم به جد بپرهزیند و اخبار و رویدادها را از مراجع رسمی پیگیری کنند و به شایعه ها توجه نکنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.