قزوین_ مصطفی صالحی گفت: احتمال حجم گسترده بارندگی در استان وجود دارد لذا از شهروندان درخواست داریم تا از اتراق در حریم رودخانه ها جلوگیری کنند.

مردم از اتراق در حریم رودخانه ها خودداری کنند

مصطفی صالحی مدیرکل امور شهری استانداری قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به بارندگی های روزهای اخیر در استان قزوین اظهار داشت: بارندگی های گسترده در روزهای اخیر موجب شده است که رودخانه ها و مسیل های استان پر از آب شده و به مرز طغیان برسد.

وی افزود: احتمال حجم گسترده بارندگی در استان وجود دارد لذا از شهروندان درخواست داریم تا از اتراق در حریم رودخانه ها جلوگیری کنند.

مدیرکل امور شهری استانداری قزوین اضافه کرد: بوستان فدک و پارک های سایر شهرها می تواند به عنوان برگزاری آیین سنتی 13 بدر درنظرگرفته شود و توصیه می شود شهروندان در این مکان های امن حضور یابند.

صالحی خاطرنشان کرد: از شهرداری ها نیز درخواست داریم تا با توجه به آبگرفتگی شهرها نسبت به جمع آوری پسماندهای ناشی از سیلاب ها اقدام کرده و معابر شهرها را در اسرع وقت پاکسازی کنند و آمادگی لازم برای مقابله با بحران های وجود سیلاب های احتمالی در روزهای آینده را داشته باشند.

وی مطرح کرد: میزان خسارت های وارد شده به شهرهای استان در حال جمع آوری و بررسی است و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.