عضو فراکسیون ولایی مجلس اعتقاد دارد اعتقاد دارد بی توجهی و نادیده گرفتن شعارها و ارزش های انقلاب مهمترین تهدید برای ایران اسلامی در دهه پنجم انقلاب است.

نادیده گرفتن ارزش‌های انقلاب مهمترین تهدید برای کشور محسوب می‌شود

به گزارش قدس آنلاین نصرالله پژمانفر  با اشاره به مهمترین چالش ها و فرصت های پیش روی کشورمان در دهه پنجم انقلاب، گفت: ظرفیت نیروی انسانی و مردمی بی نظیرترین مولفه و ظرفیتی بشمار می رود که در اختیار کشورمان قرار دارد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس مسئولان سه قوه خصوصا مجلس شورای اسلامی و دولت باید برنامه ریزی مدون و منطقی را برای بکارگیری نیروی انسانی در راستای توسعه و تعالی میهن اسلامی تبیین کنند.
وی در این راستا، ادامه داد: متاسفانه حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب و کشور جدی گرفته نشده و پتانسیل موجود در بین جوانان مورد بی توجهی قرار گرفته است.
این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به مهمترین تهدید پیش روی کشورمان در دهه پنجم بر اساس مولفه های بیانیه گام دوم، تصریح کرد: بی توجهی و نادیده گرفتن شعارها و ارزش های انقلاب مهمترین تهدیدی است که ایران اسلامی را تهدید می کند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه باید اذعان کرد شکاف رقم خورده بین مردم و مسئولان برگرفته از مولفه تهدید آمیز یادشده است که باید هر چه سریع تر برطرف شود.
عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که کشورمان سرشار از جوانان مستعد و پرشوری است که می توانند امور کشور را با روحیه جهادی پیش ببرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.