قزوین_ سرهنگ نصرالله بیگلری از افزایش ترافیکی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: محدویت هایی ترافیکی را در برخی از محورهای استان خواهیم داشت.

پیش بینی افزایش ترافیک طی روزهای آینده/محدودیت های ترافیکی ایام پایانی تعطیلات نوروز سال ۹۸ اعلام شد

 سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: برابر آمار ثبت شده توسط دستگاه های تردد شمار استان، از ۲۵ اسفند ماه ۹۷ تاکنون ۱۹ میلیون و ۲۰ هزار دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی قزوین عبور کرده اند که میانگین روزانه یک میلیون و ۵۶ هزار تردد در روز ثبت شده است. 

وی افزود: با توجه به افزایش ۳ درصدی تردد نسبت به سال گذشته، پیش بینی می شود طی روزهای پایانی تعطیلات و وضعیت نسبتاً پایدار جوی که از روز آینده خواهد بود و حجم تردد به صورت چشمگیری افزایش یافته و احتمالا رکورد تردد بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار خودرو در استان ثبت شود لذا توصیه می شود مسافران محترم سفر خود را مدیریت نموده و بازگشت را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند.

 بیگلری گفت: پلیس راه استان قزوین بدون اغماض با رانندگان متخلف و حادثه ساز برخورد خواهد کرد و از تمام رانندگان محترم درخواست می کنیم ضمن همکاری با پلیس راه در طول مسیر سفر و رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی، در زمان خستگی و خواب آلودگی با هدایت خودرو به پارکینگ و استراحت کافی به سفر خود ادامه داده و از پارک کردن خودرو در لاین اضطرار آزاد راه ها به جد خودداری کنند. 

رئیس پلیس راه استان قزوین همچنین به محدودیت های ترافیکی ایام پایانی تعطیلات نوروز سال ۹۸ اشاره و عنوان کرد: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع است.

وی تصریح کرد: در آزادراه کرج - قزوین، تردد انواع تریلر و کامیون در مسیر غرب به شرق از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ شب در ۱۵ و ۱۶ فروردین ممنوع  بوده و در محور قدیم قزوین - رشت و بالعکس نیز تردد انواع تریلر و کامیون از ساعات ۷ صبح تا ۲۴ در ۱۵ و ۱۶ فروردین ممنوع است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.