قزوین- افشین پیرنون از افزایش ۳ درصدی آمار تردد وسایل نقلیه از محورهای استان قزوین خبر داد.

افزایش ۳ درصدی تردد وسایل نقیله از محورهای قزوین

افشین پیرنون مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین به آخرین وضعیت جاده ای استان قزوین پرداخت و اظهار داشت: سفرهای نوروزی از اواخر اسفندماه سال ۹۷ آغاز شد که در این خصوص آماری از تردد خودروها در محورهای استان ثبت شده است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۵۹  دستگاه سامانه تردد شمار بر خط راهها در محورهای مواصلاتی استان قزوین، مجموع آمار تردد ثبت شده در روز گذشته مصادف با ۱۴ فروردین ماه شامل یک میلیون ۷۱ هزار و ۸۵۶ وسیله نقلیه بوده است که سامانه های تردد شمار این اداره کل در محورهای استان قزوین از روز شنبه ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۷ تا پایان روز ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۸، ۲۰ میلیون و ۹۱ هزار و ۸۳۴ تردد را به ثبت رسانده اند.

پیرنون اضافه کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآور شد: آزادراه کرج_ قزوین با ۳ هزار و ۴۳ وسیله نقلیه در ساعت بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک را در این ایام به خود اختصاص می دهد و بیشترین متوسط سرعت در این مدت ۱۰۱ کیلومتر درساعت مربوط به آزادراه قزوین - زنجان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان وشهروندان قبل از آغاز سفر به منظور مدیریت سفر خود با بهره گیری از سامانه پیام کوتاه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راهها اطلاع حاصل کنند که این سامانه از طریق نرم افزار ۱۴۱ نیز قابل دسترسی است و نرم افزار ۱۴۱ از طریق برنامه بازار و یا تارنمای www.۱۴۱.ir   بصورت رایگان قابل دریافت و نصب بر روی گوشیهای تلفن همراه است.

پیرنون عنوان کرد: در ایام نوروز همواره تلاش داشته ایم تا خدمات به بهترین نحو به مسافران نوروزی ارائه شود و خاطرات مناسبی در یادها بماند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.