سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود ۱۳ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۱۴۶ نفر زائر و مسافر به استان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری خبر داد.

بیش از ۱۳.۵ میلیون نفر زائر و مسافر به خراسان رضوی سفر کردند

به گزارش قدس آنلاین مهدی فروزان  اظهار داشت: میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، پنج درصد کاهش دارد.
وی افزود: یک میلیون و ۲۶  هزار و ۶۳۲ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به  استان  وارد شده ‌اند که در مقایسه با سال قبل، ۸,۶ درصد کاهش داشته است.
مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ۳۹۶  هزار و ۶۵۷  نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده‌اند که با رشد ۲,۲ درصدی همراه بوده است.
فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به استان وارد شده اند را  نیز ۲۰۲ هزار و ۳۷۷ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته ۱۹,۱ درصد کاهش داشته است.
وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز ۲۵ اسفند ماه گذشته تا ۱۴ فروردین سال جدید به استان وارد شده‌اند هم ۱۱ میلیون و  ۹۲۷  هزار و ۴۸۰ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش ۴.۶ درصدی مواجه بوده است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد هم گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند ماه گذشته تا  ۱۴ فروردین سال جاری هشت  میلیون و  ۳۲۰  هزار و  ۵۵۳  نفر به این کلانشهر  وارد شده‌اند که در مقایسه با سال گذشته، ۱,۲ درصد کاهش دارد.
وی افزود: ۷۶۲  هزار و  ۴۵۸  نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به مشهد وارد شده‌اند که در مقایسه با سال قبل، ۸,۶ درصد کاهش داشته است.
مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ۳۹۶ هزار و  ۶۵۷ نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده‌اند که با رشد ۲,۲ درصدی همراه بوده است.

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به مشهد وارد شده‌اند را  نیز ۲۱۰  هزار و ۸۶۶  نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته ۱۹,۱ درصد کاهش دارد.
وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روزهای ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین سال جدید به مشهد وارد شده‌اند هم ۶ میلیون و ۹۵۹  هزار و  ۵۷۲ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش یک درصدی مواجه بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.