قزوین_ عبدالمحمدزاهدی از ایستگاه های جمع آوری کمک برای استان های سیل زده کشور بازدید کرد.

بازدید استاندار قزوین از ایستگاه های جمع آوری کمک به استان های سیل زده کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالمحمدزاهدی استاندار قزوین امروز پنجشنبه از ایستگاه های جمع آوری کمک برای استان های سیل زده کشور بازدید و در جریان اقدامات مربوطه قرار گرفت.

استاندار قزوین همچنین با حضور در ستاد جمعیت هلال احمر استان قزوین از نحوه بسته بندی کمک‌های جنسی مردم نوع دوست و ارسال آن به مناطق آسیب دیده هم بازدید کرد.

در این بازدید، حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار داشت: اقدامات مختلفی برای کمک به سیل زدگان صورت گرفته است؛ در شامگاه دیروز، ۵۰ نفر نیروی عملیاتی شامل نجاتگر داوطلب و پرسنل در قالب ۱۰ تیم به همراه تجهیزات تخصصی تیمی و انفرادی و ۱۱ خوروی عملیاتی به فرماندهی حکمت الله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین برای ارائه خدمات امداد و نجات به سیل زدگان لرستان به این استان اعزام شدند.

وی افزود: بسته های غذایی از جمله ۳۰۰ بسته غذایی ۲۴ ساعته برای امداد رسانی به سیل زدگان استان کرمانشاه و ۷۰۰ دستگاه چادر امدادی به همراه تیم جستجو و نجات آنست، از جمعیت هلال احمر استان قزوین به مناطق سیل زده استان لرستان ارسال شده است تا این اقلام به دست سیل زدگان برسد و از این خدمات بهره مند شوند. 

گفتنی است در جریان این بازدید، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار، عبدالرضا میقانی مشاور و مدیر کل دفتر استاندار و نصرت الله علیرضایی مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین نیز حضور داشتند.

یادآور می شود، ۴۶ ایستگاه جمع آوری کمک برای سیل زدگان در سطح استان قزوین دایر شده که تاکنون کمک های غیرنقدی مردمی شامل اقلام ضروری مانند روغن، برنج، پوشاک بچه و لباس به ارزش ۶ میلیارد ریال در این ایستگاه ها جمع آوری شده است؛ علاوه بر ایستگاه های برپا شده در سطح شهر بسیاری از دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد نیز به صورت خودجوش برای جمع آوری کمک های مردمی برای استان های سیل زده کشور اقدام کرده اند.

لازم به ذکر است که مردم نیز به صورت خودجوش در همیاری و همدلی هم وطنان مشارکت داشته و در حد توان کمک های خود را به استان های سیل زده کشور انجام داده اند.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.