فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه عمق فاجعه در مناطق سیل‌زده استان لرستان بسیار بزرگ است، گفت: توزیع کمکهای مردمی در این مناطق کم و ناکافی است.

 اشتری: توزیع کمکهای مردمی در مناطق سیل‌زده لرستان "کم و ناکافی" است

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه عمق فاجعه در مناطق سیل‌زده استان لرستان بسیار بزرگ است، اظهار کرد: البته مردم یکسری توقعات به جایی دارند که امیدواریم با همت هرچه بیشتر مسئولان رفع شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه توزیع کمکهای مردمی در این مناطق کم و ناکافی است، تصریح کرد: باید ضمن برنامه‌ریزی، اقدامات لازم توسط سازمانهای خدمت‌رسان نظیر هلال‌احمر برای توزیع کمکهای مردمی به هموطنان آسیب‌دیده از سیل انجام شود.

در ادامه این جلسه، سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: نیروی انتظامی در امر رسیدگی و کمک به مردم سیل‌زده استان لرستان، تعامل و همکاری بسیار مطلوبی با سازمان امداد و نجات هلال‌احمر داشته که از این بابت از آنها قدردانی می‌کنم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: تعداد ۸ هزار و ۵۰۰ خانواده در شهرستان سیل‌زدخ پلدختر ساکن هستند که به تعداد ۱۵ هزار نفر چادر، پتو و مواد غذایی را در لرستان دپو کرده و در تلاش هستیم با کمک ناجا و دیگر سازمانهای مسئول، کمکهای مردمی به‌موقع و با سرعت  به دست هموطنان آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده برسد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.