۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
کد خبر: 650317

قطار رشت به مشهد با ۷ ساعت تاخیر به ایستگاه مشهد رسید.

تاخیر ۷ ساعته قطار رشت-مشهد

به گزارش قدس آنلاین، قطار رشت به مشهد که دیروز ۱۴ فروردین ماه ساعت ۱۵:۴۰ رشت را به مقصد مشهد ترک کرده بود با ۷ ساعت تاخیر وارد مقصد شد.
بنا بود این قطار ساعت ۸:۱۰ وارد ایستگاه مشهد شود اما ساعت ۱۵:۲۰ به مقصد رسید و این مسافت که قرار بود ۱۶ ساعته طی شود، نزدیک به ۲۴ ساعت به طول انجامید.
یکی از مسافران این قطار در گفت‌وگو با ایسنا-‌منطقه خراسان، در این خصوص، اظهار کرد: قطار ساعت ۱۵:۴۰ رشت را به مقصد مشهد ترک کرد، پس از توقف در تهران به سمت مشهد حرکت کرد اما حدودا ساعت ۴ صبح بعد از شاهرود دچار نقص فنی شد و به مدت ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه توقف کرد.
وی افزود: دوباره قطار حدود ۳۰ کیلومتری مشهد نزدیک به ۲ ساعت به دلیل نقص فنی توقف کرد که با نارضایتی شدید مسافران روبه‌رو و منجر به درگیری یکی از مسافران با مهندس قطار شد. در هر بار توقف سیستم تهویه و روشنایی قطار خاموش می‌شد.
این مسافر گفت: بلیط خریداری شده برای قطار ۴ ستاره سپهر بوده اما قطاری که سوار شدیم، متعلق به شرکت رجا بود. برخی از مسافران که قبلا با قطارهای رجا سفر کرده بودند، بیان کردند که معمولا این قطار با چنین مشکلاتی روبه‌رو است. 
وی ادامه داد: پس از رسیدن به مقصد اعلام شد که مسافران می‌توانند ۵۰ درصد هزینه سفر خود را بعد از ۷۲ ساعت طی یک ماه از آژانس‌های مسافرتی دریافت کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.