قزوین_ حجت الاسلام سیدمرتضی فاطمیان گفت: فردای ایران اسلامی متعلق به جوانان مومن و پر انگیزه ای است که با اراده قاطع و فکر روشن و ابتکارهایی پی درپی می توانند کشور را به اوج اعتلاء برسانند.

فردای ایران اسلامی متعلق به جوانان مومن با اراده قاطع است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سیدمرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر در مصلای این شهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ماه مبارک رجب و به ویژه ماه مبارک شعبان، ماه مقدمه و آرایشی برای مهیا شدن مهمانی خدای مهربان است و به نقل از مقام معظم رهبری، امام خامنه ای مدظله العالی، ماه رجب و شعبان با گذرگاه مومنان به سوی ماه ضیافت الهی رمضان است.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری بیان کردند: «در حادثه سیل اخیر، تلاش مردم و روحیه همبستگی و بسیج سازندگی در میان آنان بسیار خوب بود و ملت ایران جانانه وارد میدان شدند و کمک کار مسئولان بودند؛ حرکت پیامبران نیز در جوامع مختلف یک برانگیختگی و یک حرکت عظیم با جهت‌گیری توحیدی و عبودیت و اجتناب از طاغوت بود و طاغوت در واقع همان جریان و خط مقابل حرکت توحیدی است که مصداق امروز آن روسای جمهور آمریکا و برخی کشورهای دیگر هستند».

فاطمیان عنوان کرد: «جریان طاغوت همواره برای اشاعه فساد و قدرت طلبی و مقاصد خبیث، جنگ به راه انداخته که جنگ مذموم است اما مقابله با طاغوت ممدوح است و تجاوزگری های رژیم صهیونیستی در طول سالهای متمادی نمونه بارز جنگ افروزی های طاغوت و مقابله مجاهدان فلسطین و حزب الله لبنان و همچنین دفاع هشت ساله ملت ایران مصداق بارز جهاد در راه خداست؛ جبهه طاغوت با اصل و هویت حرکت توحیدی مخالف است و آمریکا و نوکرهای او همچون آل‌سعود به کمتر از دست کشیدن از حرکت در مسیر توحیدی راضی نمی شوند و اگر ملت ایران همانگونه که تا به حال حرکت کرده است به مسیر خود ادامه دهد قطعاً بر دشمنان یعنی آمریکا و اذناب او غلبه خواهند کرد و پیروز خواهد شد».


امام جمعه شهر اقبالیه گفت: نتیجه پیروزی قابل تغییر است و آن در شرایطی است که دچار کوتاهی عدم همراهی عدم صداقت و دست کشیدن از مجاهدت در راه خدا بشویم و فردای ایران اسلامی متعلق به جوانان مومن و پر انگیزه ای است که با اراده قاطع و فکر روشن و ابتکارهایی پی درپی می توانند کشور را به اوج اعتلاء برسانند.

وی به لزوم برنامه ریزی و توجه به صدمات روحی سیل‌زدگان روز سیزدهم فروردین پرداخت و اضافه کرد: با وجود اینکه این روز به عنوان روز تعطیل در کشور بوده، سیل های اخیر بزرگترین نگرانی و دغدغه رهبر معظم انقلاب بوده است و معظم له، روسا و متولیان دستگاه‌های مختلف را به امداد رسانی به سیل های اخیر فرا خواندند و در جلسه ویژه گزارش اقدامات این دستگاه ها از آخرین وضعیت مناطق سیل زده و امدادرسانی را دریافت کردند.

فاطمیان گفت: پیش از این با وقوع سیل در شمال کشور، رهبر انقلاب در پیامی به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دستور فرستادندکه امکانات بیشتر به مناطق سیل زده اختصاص داده شود و رهبر معظم انقلاب در این جلسه به چند نکته اساسی از جمله برجستگی شور کمک رسانی مردم ایران به سیل زدگان اشاره کردند.

امام جمعه شهر اقبالیه ادامه داد: سیل اخیر ۴۰۰ شهر و روستای کشور را در بر گرفت و به نمایشی از همدلی و وحدت بین مردم و مسئولین تبدیل شده است چراکه بسیاری از مقام های نظامی و نیروهای ارتش و سپاه ساعات نخستین وقوع سیل در شهرهای مختلف مستقر شدند و بهره گرفتن از این دستگاه‌های نظامی و حاکمیتی و تا بسیج عمومی و مردمی همانند زلزله در سرپل ذهاب بار دیگر نمایشی از همدلی و وحدت مردم و نهادهای مختلف در ایران را نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: سیل ایران آمریکا را رسوا کرد و آمریکا و ترامپ ادعای کمک مردم ایران را سر می دهد که همزمان به تحریم ایران برای تامین نیازهای امدادی می پردازد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.