بازیکن تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: مطمئن هستم با کسب امتیازات باقی‌مانده، پدیده شهر خودرو توانایی کسب سهمیه آسیایی را دارد.

پدیده شهر خودرو توانایی کسب سهمیه آسیایی را دارد
به گزارش قدس آنلاین ؛ اکبر صادقی درباره دیدار برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: دیدار با فولاد خوزستان دیداری حیاتی برای پدیده شهرخودرو است، امیدوارم در این دیدار خارج از خانه هم موفق عمل کنیم و در کورس برای کسب سهمیه آسیایی باقی بمانیم.

وی افزود: نخستین جدال در سال 98 را در مشهد و در کنار هواداران، مقابل پارس جنوبی با پیروزی پشت سر گذاشتیم. در هفته‌های پایانی، باید از تک‌تک موقعیت‌ها استفاده کنیم تا به هدف برسیم.بازی به بازی پیش می‌رویم و می‌خواهیم هواداران فوتبال خراسان را خوشحال کنیم.

صادقی درباره فولاد خوزستان گفت: فولاد یکی از بهترین تیم‌های ایران است که با حضور قطبی قوی‌تر هم شده اما دیگر وقتی برای از دست دادن امتیاز نمانده و باید از تک‌تک امتیازات باقی‌مانده استفاده کنیم. مطمئنم می‌توانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

وی در زمینه شرایط پدیده شهرخودرو تصریح کرد: از ابتدای فصل شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم، اما خوشبختانه از میانه‌های راه، حمیداوی در قالب یک ناجی وارد کار شد و خوشبختانه از وقتی ایشان مالکیت باشگاه را برعهده گرفتند، شرایط به شدت بهتر شده و با خیال راحت پای به رقابت با حریفان می‌گذاریم.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.