سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد از تغییر ساعت انجام بازی تیمش در برابر فولاد خوزستان ابراز تعجب کرد.

تغییرساعت بازی بافولاد تعجب انگیز است

به گزارش قدس آنلاین ، یحیی گل محمدی عصر امروز پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: یک بازی زیبا از سوی هر دو تیم مشاهده کردیم که در بار فنی بالایی هم داشت به این علت که هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی بودند.

گل‌محمدی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش در این بازی عنوان کرد: اگر از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم پیروز این میدان باشیم. البته جا دارد به تیم فولاد خوزستان نیز بابت این بازی زیبا و فنی تبریک بگویم که موقعیت‌های خوبی هم در این بازی داشتند.

وی افزود: فکر می‌کنم کسب یک امتیاز در هوای گرم اهواز نتیجه بدی نیست و امیدوارم این دو امتیاز را در بازی‌های آینده جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با طرح این سوال که چرا بازی که قرار بود ساعت ۱۹ برگزار شود در ساعت ۱۶ برگزار شد که جای تعجب دارد، گفت: قبل از بازی هم از این نتیجه ابراز ناراحتی کردم ولی اعتراض نکردم چون قصد نداشتم ذهن بازیکنان به مسئله‌ای غیر از خود بازی منحرف شود.

گل محمدی ادامه داد: مسئولان پاسخ دهند چرا بازی تراکتور سازی و صنعت نفت آبادان که در یک منطقه سردسیر برگزار می‌شود ساعت ۱۷ است ولی ما در یک منطقه گرمسیر باید ساعت ۱۶ بازی کنیم. واقعاً این مسئله برای من جای سوال و تعجب دارد و امیدوارم مسئولان به آن پاسخ دهند.

منبع: مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.